Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Brukar ha en tesked och riktigt varmt vatten.Grymt! Skall testa ikvällFörslag på hur mycket diskmedel man skall ha i?
Jag hade nog njutit mer av att ölen passade bra till vädret!Njuter av att urtavlan passar så bra med mina badbrallor![]()
![]()
![]()
Hur många gånger har man inte, som butiksanställd, sett chefens ögon glöda när en klämdag närmar sig. Då tror dom att kunderna ska välla in. Oftast blir det inte så, därför att kunderna förväntar sig inte att det är öppet...Eftersom det där med klämdag inte innefattar mig så är det väl lika bra att knoppa, om jag nu kan få in Selma från balkongen![]()
Precis så är det, brukar vara extremt lugnt såna dagar, Selma kom in efter mycket tjat och lite lockande med godisHur många gånger har man inte, som butiksanställd, sett chefens ögon glöda när en klämdag närmar sig. Då tror dom att kunderna ska välla in. Oftast blir det inte så, därför att kunderna förväntar sig inte att det är öppet...
Fick du in Selma, förresten?
Hey, hur går det för dig och din rygg?Luftar katten.![]()
Rätt riktning då. Hoppas på snabb fortsatt bättring!Vad ska jag säga?
Det kunde varit sämre.
Ska inte klaga, men det gör ont fortfarande i ryggen och benet.
Armen har läkt bra.![]()
För att du är värd det?Kvällsmacka![]()
Stort, fett grattis till huset!Kollade in huset i Cape Coral igen. Tillträde på måndag. ”Sjötomt” vid kanal. Nu behöver man inte fundera på resmål när det är semester
![]()
Cowboymat !Är och handlar lite grejer till morgondagens lunch!
![]()
Ser trevliga ut!Gullar med mina andra godingar
![]()