• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Hemma efter min lilla dagsutflykt. Pärlan parkerad redo för en fet tvätt imorgon!:)
F49B48AC-16A6-4CCD-90DF-40167AE265B4.jpeg

6330866B-3AEB-4514-A5D2-9754492B5143.jpeg
Eftersom det där med klämdag inte innefattar mig så är det väl lika bra att knoppa, om jag nu kan få in Selma från balkongen
Hur många gånger har man inte, som butiksanställd, sett chefens ögon glöda när en klämdag närmar sig. Då tror dom att kunderna ska välla in. Oftast blir det inte så, därför att kunderna förväntar sig inte att det är öppet... :banghead:
Fick du in Selma, förresten?

Hur många gånger har man inte, som butiksanställd, sett chefens ögon glöda när en klämdag närmar sig. Då tror dom att kunderna ska välla in. Oftast blir det inte så, därför att kunderna förväntar sig inte att det är öppet... :banghead:
Fick du in Selma, förresten?
Precis så är det, brukar vara extremt lugnt såna dagar, Selma kom in efter mycket tjat och lite lockande med godis :)

Tillbaka
Topp