Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte var dag man får ta en klockbild med KS-broder och "local rockstar wannabee" Diddi i Baibang.
Vi ska ta med dig på gtg i sommar så kan vi göda dig i flytande kalorier och grillade burgare så ska du nog gå upp liteJo, det börjar ordna sig så sakta.
Har faktiskt blivit 6 cm kortare pga. olyckan kotorna har komprimerats i fallet.
Tränar rätt mycket för att koma i form.
Det värsta är att jag gick ganska mycket ner i vikt och hittills så har jag inte lyckas gå upp igen.![]()
Oj 6cm! Jag gick själv ner 15-20 kg förra året efter 2 månader på sjukan. Tyvärr har jag gått upp dem igen, dock 99% fettJo, det börjar ordna sig så sakta.
Har faktiskt blivit 6 cm kortare pga. olyckan kotorna har komprimerats i fallet.
Tränar rätt mycket för att koma i form.
Det värsta är att jag gick ganska mycket ner i vikt och hittills så har jag inte lyckas gå upp igen.![]()
Marcus Eriksson är det du?Dags att åka ut till banan. Race day idag !!!
![]()
Har bra och dåliga dagar, käkar dock inte smärtstillande.Oj 6cm! Jag gick själv ner 15-20 kg förra året efter 2 månader på sjukan. Tyvärr har jag gått upp dem igen, dock 99% fett
Hur är det med smärtorna, har det lagt sig?