Redan gjort!Jag hade inte så bråttom något för Inox kanske?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Redan gjort!Jag hade inte så bråttom något för Inox kanske?
Allvarligt?Det blev Ramsjö inte riktigt Jämtland men norra Hälsingland, bra harr och bäcköring
En liten fråga, vad ska det föreställa?
Haha nästan rätt där! Det är handtagen till dörrarna i min lägenhet.Men Guuuuuud, ser du inte det, det är ju handtagen till hopprep !
Ljuvligt att det inte blir helt mörkt om nätterna
Ännu en underbar dag tillända, just nu 19 grader.
Klockan 23.00 (ich) var jag och Freya ut på balkongen och kikade på världen!Fortfarande över 20 hos mig.
En liten önskan...SNABBA PÅ!!!Försöker runda av dagen, går sådär kan man säga. Inte lätt när slussen ska vara klart om 3v.
Är vid liv, broken beaten and scarred.Undrar detsamma faktiskt, likadant med @Equilibrium, honom har jag heller inte sett till
Positivt att du är vid liv, men är det OK med dig kompis?Är vid liv, broken beaten and scarred.
Härligt att höra ifrån digÄr vid liv, broken beaten and scarred.
Strunta i månklockan!Vi byter gill dagens klocka, och JA, jag vet att det är Tisdag! Men jag kände inte för moonwatch idag !
Vi hoppas på det bästa, att komma med en tidig julklappEn liten önskan...SNABBA PÅ!!!
GRYMT VÄDER, och klockan är bara 06:00!
Kanske är läge att plocka fram, ställa på The Great White till helgen!
Strunta i månköoclan!
Bra att du tar en klocka som skulle göra Todd Hoffman grön av avund!
Är vid liv, broken beaten and scarred.
I should have known! Har gjorts så mycket med den klockan att jag glömmer alla behandlingar. Får köra igenom tråden igen för att friska upp minnetRedan gjort!
Kommer att tänka på dig i dag!Sorry, inget skivtips idag. Precis på väg till Uppsala och min fars begravning. Kommer att bli en lång dag ...
förstår att det blir en extremt tung dag, du finns i mina tankarSorry, inget skivtips idag. Precis på väg till Uppsala och min fars begravning. Kommer att bli en lång dag ...