Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
![]()
Inte min vackraste klocka direkt men efter vårstart av hojen idag så åkte den på. Den hålls igång av vibrationerna
Note 3 via Tapatalk
Jag gissar nu...15,92 km på 1.31:55 och att du bränt avDagens långlöpning
![]()
Jag gissar nu...15,92 km på 1.31:55 och att du bränt av
c:a 1339 kalorier, stämmer det?![]()
Alltid härliga klockor men imponeras stort av kvalitén på bilderna. Vad fotar du med?DJ idag!
![]()
Klockbyte!!! Behövde pigga upp mig lite efter att ha startat dagen hos Tandhygienisten till en kostnad av en halv Visodate... Kände att det var dags att byta kläder på Ploppen då vädret är som det är.. Bring on the Orange
![]()
With a view..
![]()
Den funkar helt klart. Vilket även många med tunnare armar än jag skriver under på.Den är grym, men helt ärligt. Hur är den att bära? Sjukt topptung eller funkar den?
Funkar bra som någon form av tillhygge eller vapen?Bah! Riktiga män bär 50mm+
I alla fall min klasspolare.
![]()
Bah! Riktiga män bär 50mm+
I alla fall min klasspolare.
![]()
Tack! Inget avancerat, en S4:a stadig på handen och lite tålamod så går det mesta!Alltid härliga klockor men imponeras stort av kvalitén på bilderna. Vad fotar du med?
Du får verkligen till det.Tack! Inget avancerat, en S4:a stadig på handen och lite tålamod så går det mesta!![]()