anno1884
Silver
Sitter och övervakar lite under bogseringen️
![]()
![]()
Magne Viking?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sitter och övervakar lite under bogseringen️
![]()
![]()
Njord VikingMagne Viking?
Ni har god smak, min herreVäntar på VM final![]()
![]()
Tack så mycket.Fasen vad coolt! Ser gärna fler bilder från dig![]()
DetsammaNi har god smak, min herre![]()
Jag tror siliconefett är bättre, olivolja koagulerarPlockar med husbilen, varit så varmt idag så det har inte gått förut!
Tips till alla husbils- och husvagnsägare, smörj in gummitätningrn på toatanken med olivolja ett par gånger per säsong, så håller den längre och tätar bättre!![]()
![]()
Denna tank är vrålstädad i höstas, dom måste vara uberrena innan man ställer bort dem för vintern!
Tror dig!Jag tror siliconefett är bättre, olivolja koagulerar![]()
Gillar skarpt, går den att få i vitt?![]()
En väldigt bra badklocka
Saknar faktiskt Moana passarounden när jag ser dina bilder.Njuter på Färna herrgård och spa.
![]()
![]()
![]()
När blir det GT GTG i GBG med GMT-tema?Vi tar oss en GT.
![]()
När blir det GT GTG i GBG med GMT-tema?
Håller inte med men uppskattar lokalpatriotism.Ni har god smak, min herre![]()
Verkligen, och till nästan ingen peng alls!Finns en hel del kul vin där![]()
Jo tämligen enkelt, då den går så dåligtGillar skarpt, går den att få i vitt?![]()
Faaaan det är nervigt... Här i Grekland spelar de 90tals musik och finnarna hejar på Suisse ...Äntligen dags för final Sverige vs Schweiz, finns goda chanser att vinna den 10 raka matchen, det andra guldet i rad och det 11 guldet totalt!
Kämpa Sverige kämpa!
![]()
![]()
Skulle faktiskt vilja ha en av varje och att iwc likt Apple inser att man kan tjäna pengar på tillbehör och gör crocoband till denna...Gillar skarpt, går den att få i vitt?![]()
Trodde det var billigare att köpa svart!Jo tämligen enkelt, då den går så dåligt
![]()