• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

På väg hem från gbg med en souvenir.
image.jpg
Magisk! Så grym... Grattis!

Fick två nya klockor idag så testar tidshållningen på båda (vilken verkar bra). Ganska olika, en lite mindre underbar Orient star som nog blir en keeper :)

En aningen ( :D ) större Deep blue, länge varit nyfiken på att testa en 2000m dykare, denna dök upp och en imponerande pjäs. Kanske inte en keeper men kul testa, behöver dock ett cuda/isofrane till den...

image.jpg

image.jpg

Eftermiddagen i arbetsklädsel, Connien åkte på och även den i nya kläder --> gris/peccary
image.jpg

Snyggt! Vad har den för luggbredd?

Var kommer bandet ifrån om man får fråga? Jag köpte ett nyproducerat gris från Rios här om veckan men det var lite för mörkt och har inte den där sköna ljusa färgen som ditt har. Upplever det som svårt att hitta snygga Peccary-band som inte är vintage, och då blir det svårt att hitta i 20mm-bredd.

Snyggt! Vad har den för luggbredd?

Var kommer bandet ifrån om man får fråga? Jag köpte ett nyproducerat gris från Rios här om veckan men det var lite för mörkt och har inte den där sköna ljusa färgen som ditt har. Upplever det som svårt att hitta snygga Peccary-band som inte är vintage, och då blir det svårt att hitta i 20mm-bredd.
Mitt är 18mm, och var nästan gratis;
http://www.ebay.co.uk/itm/18mm-Vint...2280225?pt=US_Watch_Bands&hash=item1e89e19121

På väg hem från gbg med en souvenir.
image.jpg

image-jpg.31215

What the FUCK Dude ;)! Har jag missat något här, jag har inte sett att du har haft någon paketöppning, varken på Diskussion eller på vintage :watching:! Ett stort FUCKING GRATTIS till en av mina favvo ROLEX modeller är på sin plats! Viken skönhet :wideyed:, vill nog testa på en sådan någon gång i framtiden. GRATTIS igen :D !!!

image-jpg.31215

What the FUCK Dude ;)! Har jag missat något här, jag har inte sett att du har haft någon paketöppning, varken på Diskussion eller på vintage :watching:! Ett stort FUCKING GRATTIS till en av mina favvo ROLEX modeller är på sin plats! Viken skönhet :wideyed:, vill nog testa på en sådan någon gång i framtiden. GRATTIS igen :D !!!
:D Tack kompis! Och tack alla.
Det var inte min mening att kapa tråden. Försökte vara lite snyggt diskret men ni har falkögon och hugger som kobror. :)

Vi får satsa på att ses när jag kommer till Dalarna, Af Sjodahl. Så du får klämma loss!

:D Tack kompis! Och tack alla.
Det var inte min mening att kapa tråden. Försökte vara lite snyggt diskret men ni har falkögon och hugger som kobror. :)

Vi får satsa på att ses när jag kommer till Dalarna, Af Sjodahl. Så du får klämma loss!

Se till att komma hit till Dalarna nu i helgen då jag är gräsänkling :D! Jag bjuder på mat, tak över huvudet och massor av alkohol ;)! Längtar att få klämma på röd subben också :hungry:

Tillbaka
Topp