Magisk! Så grym... Grattis!På väg hem från gbg med en souvenir.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Magisk! Så grym... Grattis!På väg hem från gbg med en souvenir.
![]()
Jag har bestämt mig! Jag SKA få in denna under skjorta å kavaj idag!!!
![]()
Den är grym på det där natot.Ännu en dag, och ännu en natokombo som inte är min från början.
![]()
Eftermiddagen i arbetsklädsel, Connien åkte på och även den i nya kläder --> gris/peccary
![]()
På väg hem från gbg med en souvenir.
Mitt är 18mm, och var nästan gratis;Snyggt! Vad har den för luggbredd?
Var kommer bandet ifrån om man får fråga? Jag köpte ett nyproducerat gris från Rios här om veckan men det var lite för mörkt och har inte den där sköna ljusa färgen som ditt har. Upplever det som svårt att hitta snygga Peccary-band som inte är vintage, och då blir det svårt att hitta i 20mm-bredd.
Mitt är 18mm, och var nästan gratis;
http://www.ebay.co.uk/itm/18mm-Vint...2280225?pt=US_Watch_Bands&hash=item1e89e19121
På väg hem från gbg med en souvenir.
![]()
![]()
What the FUCK Dude! Har jag missat något här, jag har inte sett att du har haft någon paketöppning, varken på Diskussion eller på vintage
! Ett stort FUCKING GRATTIS till en av mina favvo ROLEX modeller är på sin plats! Viken skönhet
, vill nog testa på en sådan någon gång i framtiden. GRATTIS igen
!!!
Haha!Alltså, va f-n!? Kan du lämna någon snygg sportrolle kvar till oss andra att handla?
Grattis! Fet samling du börjar sitta på, och kan det vara så att den där är fetast av dom alla?
UEFA Champions league!
De två starkaste lagen i Europa möts ikväll!
Real MadridVilka vinner dårå?
Tack kompis! Och tack alla.
Det var inte min mening att kapa tråden. Försökte vara lite snyggt diskret men ni har falkögon och hugger som kobror.
Vi får satsa på att ses när jag kommer till Dalarna, Af Sjodahl. Så du får klämma loss!
Kan bli lurigt och mediumpoppis här hemma men det låter fantastiskt! Regncheck.Se till att komma hit till Dalarna nu i helgen då jag är gräsänkling! Jag bjuder på mat, tak över huvudet och massor av alkohol
! Längtar att få klämma på röd subben också
![]()
Ojj wundlander mycket som händer i lådan nu! Otroligt trevlig samling som du håller på att bygga upp, ser fram emot snack och pill på gtgn =)
Själv kör jag modernt idag med nytt gummi. Riktigt nöjd med setupen
![]()