Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt rätt fokus! Bara på KS
Ordning på grabben![]()
Far och son glider fram på stan. Stolt som en tupp över att grabben använder klocka varje dag trots att han inte ens är tre år.![]()
Har du köpt hulken eller provkör du bara?Sjukt nöjd
![]()
![]()
Fin bild på trevlig klocka.Luktar på blommorna![]()
Gitarren är min.Har du köpt hulken eller provkör du bara?![]()
Tackar, jo det är en riktigt trevlig klockaFin bild på trevlig klocka.
@MissDatejust hade en i ett par år.På väg till svärföräldrarna med tjejen som har beslagtagit min Rolex.
Märker att hon är sugen själv. Jag tycker den modellen passar tjejer med, vad tycker ni? Lite coolt.![]()
Fick du med dig en hulk hem efter gårdagen?Sjukt nöjd
![]()
![]()
https://klocksnack.se/threads/vad-g...sammanslagen-tråd.4964/page-8503#post-2328174Fick du med dig en hulk hem efter gårdagen?
Nääe va? Kolla igen@MissDatejust hade en i ett par år.
Nja, hon hade en 14060M 4-raders har jag för mig@MissDatejust hade en i ett par år.
Helt rätt, fel av mig.Nja, hon hade en 14060M 4-raders har jag för mig
Men håller med i frågan, just en sd kan kännas lite hög på en lite tunnare arm, därför är just en 14060/16610 ett bättre val till en kvinna