Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ritkigt mysig klocka. Klär dig fintBytt till morgondagens klocka redan. Den gör sig ju så fruktansvärt bra i kvällssolen.
![]()
Tackar. Ja den är verkligen en av favoriterna i lådanRitkigt mysig klocka. Klär dig fint
Ser bra utTestar ett 20mm läder på GSen, i brist på 21mm
![]()
Ahh...jag väntar ett "Tag" till...Hur gick det??
Överväger ett dopp...
![]()
Finfin klocka ocksåNjuter av en sval kväll med en finfin kaffe.
![]()
Gratis är väl ändå inte rätt ord?Jag vet inte om grattis är rätt ord, men tack![]()
Jäkla snyggt! Den idén tror jag att jag snor rakt av faktisktHar fixat jordgubbspyramid till mor idag på morsdag
![]()
![]()
Perfekt måndag-söndag klocka och sen repeat på det!Bytte till Morsdagsmiddagsklockan...
![]()
#DKSöndagsgrogg och Robinson-final!
![]()
Våra fruar förstår inte hur mycket våra klockor betyder!Certinacöndagen har övergått i en Seikosöndag och hustrun himlar med ögonen.
![]()
Tack, jo den är lite racingaktig och så har den ju röd sekundvisare.Våra fruar förstår inte hur mycket våra klockor betyder!
Finns nog ingen som retas så mycket om klockorna som frugan...
Vilken läcker Seiko fö!
GrattisSjukt nöjd
![]()
![]()
Röd sekund går alltid hem!Tack, jo den är lite racingaktig och så har den ju röd sekundvisare.
"-...Vad ska du egentligen göra med alla klockor?". Det är en fras som man ibland kan höra här hemma.
Grattis du är inte ensam, mitt tåg lämnade centralen alldeles nuuu..... drygt 2 timmar färd.
Nu blir det en liten tur med SJ![]()