Ha ha ha, jag är inte helt övertygad att de andra på färjan skulle uppskatta att jag vill leta grund etc.Båt som båt...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ha ha ha, jag är inte helt övertygad att de andra på färjan skulle uppskatta att jag vill leta grund etc.Båt som båt...![]()
Multitasking, du är ju proffs!
Looser i så fall, du alltså!Sant
Men har hon köpt en smurf?
HahahaKonferans i Spanien my ass![]()
Mycket fin!!...Sitter i skuggan en stund.
![]()
Håll koll på @Ruben för mig är du snäll!Iron Maiden
![]()
Hur kan den här bilden bara få 5 likes?????Är på landet (Stockholm) traktor mitt i stan (bönder)
![]()
För många 08Hur kan den här bilden bara få 5 likes?????
Har du släkt och vänner överallt, eller gillar du den sakrala miljön. Behöver inte betyda att man är goth, själv gillar jag kyrkorummet pga att historien kommer närmre!Snabbvisit i Vadstena![]()
Pension?Lämnat in laptopen och nyckeltaggen, samt haft mitt avslutssamtal med HR-avdelningen idag. Nu är jag en fri man så skål på er!
![]()
miljön kan vara riktigt trevlig, avkopplande på nåt sätt, precis som du säger så går man omkring och funderar på allt som har hänt,Har du släkt och vänner överallt, eller gillar du den sakrala miljön. Behöver inte betyda att man är goth, själv gillar jag kyrkorummet pga att historien kommer närmre!
När jag är till mamma och pappas grav, brukar jag fundera kring alla krigshandlingar som skett kring kyrkan, platsen har haft betydelse i över 1000 år!