Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack!Tavlan är fasen magisk. Riktigt fin klocka!![]()
Magiskt fin den där. Skulle vilja se en version i 36-38mm...Precis packat väskan inför morgondagens sväng till Rhodos.
Nu en Wirre i soffan!
![]()
Själv hade jag ringt fonus direkt, sånt där slutar aldrig välFrågan jag ställer mig är om man ska vara proaktiv och ringa en ambulans i förväg eller om man kan lita på att nån granne ringer när jag bryter lårbenshalsen...?
![]()
Tack! Den är jätte trevlig, och tycker faktiskt den är rätt ok även om den är 42mm. Brukar föredra mindre, men Eternan funkar ändåMagiskt fin den där. Skulle vilja se en version i 36-38mm...
Akta klocka bara och bär hjälmFrågan jag ställer mig är om man ska vara proaktiv och ringa en ambulans i förväg eller om man kan lita på att nån granne ringer när jag bryter lårbenshalsen...?
![]()
Bb36an är fan inte dum den heller!
En favorit, verkligen. Den får vara med på allt, hoppas den håller tätt i sommar.Bb36an är fan inte dum den heller!![]()
Konsert och tvål inne på en bajamaja, vad kan bli felSnart dags för Foo Fighters.
![]()
Härlig rom och stilig klockaGår på Diplomaticon med Skindivern
![]()
![]()
Det är ok, vid den tiden och drycken är det ändå ingen som bryr sig om det är den i din irish...Gör irishcoffe på topwhiskey.![]()
![]()
Jag med!Gillar den mer och mer!
Åker tåg och blickar ut över landskapet och nyförvärvet.
![]()
Härlig utsiktTittar ut genom fönstret och inser att jag bor allt fint!
Lika fint på kvällen när solen går ner, som när solen går upp på mornarna!
![]()
![]()
Borde åka i smoking så man är förberedd för FonusSjälv hade jag ringt fonus direkt, sånt där slutar aldrig väl![]()
Klockan har safirglas så den är safe. Ungarna tycker inte att jag behöver hjälm. Inget vitalt som skadas ändå enligt domAkta klocka bara och bär hjälm![]()