Dags att vaxa båten!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dumt som arbetsledare att sumpa gratis arbetskraft!![]()
@Karatekid kanske kan hjälpa dig? Wax on, wax ...Dags att vaxa båten!![]()
![]()
Nu fick vi svar att det var 30 minuters väntetid på bord men det tog bara 10 min. Det var väl ganska nyöppnat i mars? De kanske har fått ordning på stället nuVar där i mars, gott men något omständig service
Alltid bättre att säga lite för lång tid...Nu fick vi svar att det var 30 minuters väntetid på bord men det tog bara 10 min. Det var väl ganska nyöppnat i mars? De kanske har fått ordning på stället nu![]()
Bor bättre än migHär blir väl bra för Freya och hennes småpluttar.
Ska in ett mysigt underlag, en Atlas 20, mat, vatten och en liten toalåda!
Det är dags i slutet på juni eller början av juli!![]()
Ser mysigt ut.Ägnat dagen åt att maximera kaloriintaget. Häringeslott har en brunch som fixade det hela. Tänkte passa på att ta ett dopp men höll mig på land.
![]()
Datumet är nu korrigerar..![]()
Du är värd en liten mancave till din gubbvila!Bor bättre än mig
Har ätit deras ”kakbuffe’ ” där en gång och trodde inte att jag skulle överleva. Gott var detÄgnat dagen åt att maximera kaloriintaget. Häringeslott har en brunch som fixade det hela. Tänkte passa på att ta ett dopp men höll mig på land.
![]()
Datumet är nu korrigerar..![]()
Så sant så!Alltid bättre att säga lite för lång tid...
Mycket trevlig ras att ha som sällskap. Mycket spring i benen och väldigt nyfikna på omgivningen. Det är min erfarenhet av rasen.Just hemkommen från en kompis som föder upp Springer Spanniel. Hon hade 9 st 8-veckors valpar som vi kunde gulla med. Mycket trevliga men lite trötta.
![]()
Det är tur att vi redan har dom två hundar vi behöver ...
![]()
Just ja, det ska vara en klocka också.
![]()