• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Kört tudorn hela veckan så nu får explorern hänga med till jobbet igen:)
IMG_8734.JPG

Trevlig dag kamrater:)

Bytt till dagens klocka, vet inte riktigt varför jag inte klickar med kvartsklockor!

8C87CA80-5F04-420A-904F-5D9D9246AE8E.jpeg

Dock så tycker jag nog att Rolex OQ har en av dom snyggaste och trevligaste designen.

7B540403-EDBB-4AA3-9EF7-97383DE578E6.jpeg
Måste hålla med angående OQ, men kvartsare tickar kanske inte i din takt :) Men har du testat kvartsare utan sekundvisare eller med sub sekundsvisare? Det var nyckeln för mig, nu har man alltid en klocka man kan plocka utan att ställa datum osv

Måste hålla med angående OQ, men kvartsare tickar kanske inte i din takt :) Men har du testat kvartsare utan sekundvisare eller med sub sekundsvisare? Det var nyckeln för mig, nu har man alltid en klocka man kan plocka utan att ställa datum osv

Hallå!

Nej, har inte testat utan sekundvisare, men har haft tanken att inhandla en av något slag, en Cartier Tank har jag tittat på!
Sub sekundvisare kanske också skulle kunna vara något kanske! Tack för idéerna iaf!

Tillbaka
Topp