Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Överlevde klockan? Och har din chock lagts sig ännu?Provbadat Explorern för första gången ...
![]()
Palt till midda
![]()
Ska göra en negroni.
![]()
Som sig bör. Trots allt negroni week!
Bra grejer med. Hernö och anar jag en antica?
Vad är en fenderburgare?En Fenderburgare serveras!
![]()
Vad du ska vara tråkig då. Får muta dig med något om vi ses på en gtg någon gångDet är mitt recept - och det är hemligt!!!![]()
Du behöver inte muta. Burgare helt utan kött. Anamma formbar färs, smaksatt med japansk soya och Worcestershiresås. Bröd, senap, ketchup, isbergssallad, bladspenat, rädisor och wokgrönsaker. Allt serveras med mycket rött vin - Amicone 2013.Vad du ska vara tråkig då. Får muta dig med något om vi ses på en gtg någon gång![]()
Du behöver inte muta. Burgare helt utan kött. Anamma formbar färs, smaksatt med japansk soya och Worcestershiresås. Bröd, senap, ketchup, isbergssallad, bladspenat och wokgrönsaker. Allt serveras med mycket rött vin - Amicone 2013.![]()
Nu ska jag lära er hur det funkar. När man preppar maten får man ta en öl. Innan man tänder grillen får man ta en grogg. Under grillningen får man dricka rödvin eller öl, helt beroende på vad man grillar.
Efter maten endast ren sprit.
Enkelt va?
![]()
Härru du där. Man ska balansera glasetKaffe och rejäl virre
![]()
Helt klart rimligt! Trevlig helg!Nu ska jag lära er hur det funkar. När man preppar maten får man ta en öl. Innan man tänder grillen får man ta en grogg. Under grillningen får man dricka rödvin eller öl, helt beroende på vad man grillar.
Efter maten endast ren sprit.
Enkelt va?
![]()
Exakt. Tack det sammaHelt klart rimligt! Trevlig helg!![]()
Även om jag älskar kött så, ooooh satan vad det lät gott!!Du behöver inte muta. Burgare helt utan kött. Anamma formbar färs, smaksatt med japansk soya och Worcestershiresås. Bröd, senap, ketchup, isbergssallad, bladspenat, rädisor och wokgrönsaker. Allt serveras med mycket rött vin - Amicone 2013.![]()