Vinön?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vinön?
Pea soup !!!! men vart är flaggpunschen ,den ljuva och svala ?Torsdagskäk på en fredag!
![]()
![]()
Tack, tur att det är den som är minGrym Cartier!
Kosken ön
Ser finskt ut !
Traumatisk upplevelse för oss båda, men vi överlevde. Det får dock bli en ovanligt rejäl Whisky för att lugna ner oss ...
![]()
Pea soup !!!! men vart är flaggpunschen ,den ljuva och svala ?
Är du den där roliga lekfabrorn?Är "medföljandeansvarigklassförälder" i helgen...
![]()
Knasboll! Ärtsoppa är sjuktgott. Men blir det pannkakor efter?Torsdagskäk på en fredag!
![]()
![]()
J-veligt snygg outfit på kollen i bakgrunden, OK bilden var rätt bra med
Jag kände på att jag inte kommenterade båda, men en jcl har jag. Cartier Basculante (heter den inte så?) är inte så vanlig. Jag är spekulant om du funderar på avyttring.Tack, tur att det är den som är min![]()
mafiosokostymJ-veligt snygg outfit på kollen i bakgrunden, OK bilden var rätt bra med![]()
Knasboll! Ärtsoppa är sjuktgott. Men blir det pannkakor efter?![]()
Vad är det du brukar säga... livsnjutare!
Haha lite kanske... jobb hela helgen sen hela nästan vecka också. Så man får passs på lite när man kanVad är det du brukar säga... livsnjutare!![]()
Taget!Blir ingen flaggpunch då jag är nykterist, blev lemonad istället!
Snyggt foto, första klassens täthetsprov!