Jag följde ditt råd och hoppade i, det kan vara dagens bästa beslutDet är inget att fundera över, byt om och hoppa i.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag följde ditt råd och hoppade i, det kan vara dagens bästa beslutDet är inget att fundera över, byt om och hoppa i.![]()
Det glädjer mig!Jag följde ditt råd och hoppade i, det kan vara dagens bästa beslut![]()
Det var kallt, 26 graderJag tog mig i kragen och hoppade i innan lunchen med en fulöl. Nu dags igen. Solen steker hårt idag.
![]()
Blåfrusen amerikansk brandpost !!!Knatar till simhallen, den blå stolpen är en isländsk brandpost.
![]()
Vafalls, en öl från anrika Mariestad Bryggeri grundat 1848 uppköpt av Spendrups och nedlagt 1972.Jag tog mig i kragen och hoppade i innan lunchen med en fulöl. Nu dags igen. Solen steker hårt idag.
![]()
Dr Puh - stubben 7 - 0.Kanske inte rätt dag att gräva upp rötter. Men rätt dag kanske inte kommer på lång tid, så det är lika bra att göra det!
![]()