Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevlig resa! Hoppas du får dela med dig av foton inifrån Omega.Nu startar resan
![]()
Bara Affe i badet som fattas!Fantastiskt fin bild kompis!
Hör gärna av dig så kanske vi kan få till en träff i år.Blir en sväng dit ner igen på semestern. Mycket trevligt promenadstråk.
Tack E! Ja, nåt skall jag väl kunna presentera härTrevlig resa! Hoppas du får dela med dig av foton inifrån Omega.![]()
Det ska jag absolut göra. Det har funnits med i planerna.Hör gärna av dig så kanske vi kan få till en träff i år.
Hälsa frugan att dom är finaFrugan ville att jag skulle fota hennes återblommande orkidéer.
Protesterar inte, perfekt läge för ett WR!![]()
![]()
![]()
![]()
Längs vattnet från Dunkers kulturhus och norrut finns massor med vattenhål.Vi upptäcker Helsingborg!
![]()
Tips?
Och det hela avslutas med ett "Välkommen åter"Tordes inte mickla med reulaux-länken själv.
Men ändå, 250 pix!
![]()
Kunde jag berättat innan!Sprungit lite, fantastiskt jobbigt.
![]()