Holy diver
Silver
Soffhäng med lilleman, båda lika trötta ....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Knott är ett helvete...i varje fall utomhus!Klar med golvreglarna!
Fy fan för alla knott som kom..,
![]()
![]()
Ser ut som en hederlig " Compact" Tillverkades mellan 1969-1980. 1974 var det på gång bensinransonering i Sverige och då fick man en tank soppa till mopeden. Inte kul att var Compactägare då.... jag själv var lyckligUte och rastar Gula-Faran!
![]()
Jobbigt...Packar inför morgondagens tjänsteresa till medelhavet![]()
Ser ut som en hederlig " Compact" Tillverkades mellan 1969-1980. 1974 var det på gång bensinransonering i Sverige och då fick man en tank soppa till mopeden. Inte kul att var Compactägare då.... jag själv var lyckligzundapp Ks 50 ägare och deras tankar rymde mera soppa,
!
Årsmodell ? Ser väldigt prydligt ut.Bingförgasare med ställbart munstycke? Jag själv ägde en compact men precis innan "oljekrisen bytt till jag zundappen!Tack för info, alltid kul med lite nostalgi.
Stämmer bra det, en Compact!
![]()
Årsmodell ? Ser väldigt prydligt ut.Bingförgasare med ställbart munstycke? Jag själv ägde en compact men precis innan "oljekrisen bytt till jag zundappen!
Knott är ett helvete...i varje fall utomhus!
Seriöst byggd grund för att "bara" bli en vedbod, gillas!
Ser ut som en hederlig " Compact" Tillverkades mellan 1969-1980. 1974 var det på gång bensinransonering i Sverige och då fick man en tank soppa till mopeden. Inte kul att var Compactägare då.... jag själv var lyckligzundapp Ks 50 ägare och deras tankar rymde mera soppa,
!
Aah nu får man tonårsvibbar. Fick ta över farsans Compact nör jag var 15. En babyblå skönhetTack för info, alltid kul med lite nostalgi.
Stämmer bra det, en Compact!
![]()
Aah nu får man tonårsvibbar. Fick ta över farsans Compact nör jag var 15. En babyblå skönhetminns när man tankade under sadeln, det blev snart full tank
Man hinner inte mer än börja tanka innan det är dags att sluta tanka!
Sånt här förstår sig inte dagens ungdomar på!![]()