Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur käns det?Chockar mig själv med klocka fel arm.
![]()
Tack!Tittar på Bilracing....![]()
Blir nog svårt att dyka så djupt i poolen att speedyn ska ta in vatten. Om den är hyfsat ny dvs. Bandet kanske är värre dock så släng på ett nato och ta ett dopp![]()
Tack så jättemycket för hjälpenHär finns manual och lite text om hur man använder den.
https://www.joyfay.com/media/import/Timegrapher/No1000-Manual.pdf
http://www.wristtimes.com/blog-1/2014/6/24/how-to-use-a-timegrapher
Och där fick jag en anledning att presentera mitt nyförvärv!
Mycket fin är den. Grattis och tack för att jag blev en av de första som fick se den.Och där fick jag en anledning att presentera mitt nyförvärv!
![]()
![]()
Jo!Och där fick jag en anledning att presentera mitt nyförvärv!
![]()
![]()
Grattis!Och där fick jag en anledning att presentera mitt nyförvärv!
![]()
![]()
116610 utan datumbubbla? Cool!Bärs på söder.
![]()
Det här kan bli spännande!Rätt person på fel plats
![]()
Det är väl typ 11 mil och det vore klart rimligare om den hette Nyköping, Norrköping eller nästan vad som helst utom Stockholm.Ja, nåt ska ju flygplatsen heta!
Hur långt är det då, för en avståndsavtrubbad norrlänning?
Jag har 11 mil till nästa KSare!
Är fullt beredd att hålla med dig, tre mil, ok, 11 mil inte ok!Det är väl typ 11 mil och det vore klart rimligare om den hette Nyköping, Norrköping eller nästan vad som helst utom Stockholm.
Vet inte vad det var för ref.. en väldigt patinerad ref 1680? Beror ju lite på vem som säljer, men verkar säljaren bra och allt är som det ska med klockan så tror jag utan att vara expert att affären kan vara braJag sparade hans telefon nummer om jag skulle vilja ha den. Men hur vet man? :/