Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Padi och jag kryssar i Medelhavet.
![]()
/B
Lugn min vän!12 grader och regn, midsommarvädret är en vecka för tidigt![]()
![]()
Den är så bra din Overseas. Alla detaljer och djupet i tavlan. Tummen upp! Tänk den i 37mm -> käftsmäll!Parkliv
![]()
Ja midsommarvädret kan vara riktigt underhållande, men hellre så här än 30 gradig värmeLugn min vän!
Midsommarvädret kan bli MYCKET sämre!
Har upplevt snöoväder på midsommar!![]()
Haha bästa bantarkepsen!Varit på returen och slängt gamlat skit som lagrats i förråd och garderober. Det tar sig sa mordbrännarn...
![]()
Fortsätter helgen men PAM00422
Man häpnar över all skit man samlar på sig, ”kan va bra att ha nån gång”Varit på returen och slängt gamlat skit som lagrats i förråd och garderober. Det tar sig sa mordbrännarn...
![]()
Fortsätter helgen men PAM00422
Haha,Haha bästa bantarkepsen!![]()
Man häpnar över all skit man samlar på sig, ”kan va bra att ha nån gång”![]()
Fasiken vad bra den är. Helt rätt att du använder den!Liten tur på sjön
![]()
Haha,
Hittade den längst in i garderoben i hallen. Gissa om jag INTE slängde den!
Blir panerai kepsen!!
Man häpnar över all skit man samlar på sig, ”kan va bra att ha nån gång”![]()
Haha,
Hittade den längst in i garderoben i hallen. Gissa om jag INTE slängde den!
Blir panerai kepsen!!
Frugan idiotförklarade mig förra veckan! (Inte första gången, inte sista heller...)
Tackar! Instämmer. Inte mycket annat som får tid på handleden med en sån här i lådan.Den är så bra din Overseas. Alla detaljer och djupet i tavlan. Tummen upp! Tänk den i 37mm -> käftsmäll!
Underbar terapi och snygg kran!Putsar kromet!
![]()
Haha, den som spar han har... eller..?Frugan idiotförklarade mig förra veckan! (Inte första gången, inte sista heller...)
Kommunen hämtade grovsopor, hon uppmanade mig att passa på!
Knappast!
#professonalhoarder
Att rensa bland allt man har tar ju sin tid, man kan ju möjligtvis ha nytta av sakerna om tio år och då är det ju dumt att kasta skitenFrugan idiotförklarade mig förra veckan! (Inte första gången, inte sista heller...)
Kommunen hämtade grovsopor, hon uppmanade mig att passa på!
Knappast!
#professonalhoarder
Ett stort tack hälsningar från bondenUte en sväng med båten. Alla sveriges bönder, tacka mig för regnet.
![]()
Haha, den som spar han har... eller..?
Har noga förklarat att jag mycket mödosamt har inlett processen: Spara, slänga och sälj!Att rensa bland allt man har tar ju sin tid, man kan ju möjligtvis ha nytta av sakerna om tio år och då är det ju dumt att kasta skiten![]()