Bor precis bredvid så där brukar en och annan pizza ätas, kul utbud av öl ocksåÄter på sumpan stolthet Delibruket flatbread
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bor precis bredvid så där brukar en och annan pizza ätas, kul utbud av öl ocksåÄter på sumpan stolthet Delibruket flatbread
![]()
Wow fint hur fick du till det sådär snyggt? Har en blank blandare här hemma som skulle behöva fräschas till sådär. Fått beläggningar på den. Ångrar att jag inte tog en mattPutsar kromet!
![]()
Jag brukar köra diskborste och Yes, avslutar med (bra) fönsterputs och microtrasa!Wow fint hur fick du till det sådär snyggt? Har en blank blandare här hemma som skulle behöva fräschas till sådär. Fått beläggningar på den. Ångrar att jag inte tog en matt![]()
Ta gärna en sväng till. Fick bara 4 mm. Behöver 100 mm minst lite fint utspritt på några dagar.Ute en sväng med båten. Alla sveriges bönder, tacka mig för regnet.
![]()
Vad vill du ha?Jag och Padin letar efter en ny kompis här på Ks
![]()
Du har det bra du. Jag går omkring och längtar svårt efter barnbarn att busa medGrabben tvingar mig leka med hans superhjältar så då får vi göra det på mitt vis
![]()
En omega seamaster Diver, den får gärna ha några år på nacken om det betyder att den är lite billigare, vill helst inte ge mer än 17k.Vad vill du ha?![]()
Bästa som finnsDu har det bra du. Jag går omkring och längtar svårt efter barnbarn att busa med![]()
Lugn min vän!
Midsommarvädret kan bli MYCKET sämre!
Har upplevt snöoväder på midsommar!![]()
Den blå är fantastisk!
Härligt blekt insert och tavlan är inte dum alls!![]()
Finns här på K&SEn omega seamaster Diver, den får gärna ha några år på nacken om det betyder att den är lite billigare, vill helst inte ge mer än 17k.
vet, där jag letar juFinns här på K&S![]()