Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser lite klent ut, tror zulu blir bättre.Nytt nato. Tycker nog det funkar.
![]()
Spontanköp i eftermiddags utan att ha Pannan med. Men jag håller med. Framförallt utifrån bilden. Live funkar det bättre och ser inte riktigt lika futtigt ut.Ser lite klent ut, tror zulu blir bättre.
Om du nöter in det lite blir det nog ännu bättre.Spontanköp i eftermiddags utan att ha Pannan med. Men jag håller med. Framförallt utifrån bilden. Live funkar det bättre och ser inte riktigt lika futtigt ut.
Blev dock nöjd med färgmatchningen mot visare och index.![]()
Ett kärt återseende idagbilbanan sim jag lattjade med för drygt 20år sedan
![]()
![]()
Jo, men det är bara transformatorn.. Det är riktiga "tryckknappshandtag" som man kör med. Lastbilarna är topp-fräsigaVridreglage? Är inte det för tåg?Grymma lastbilar.
Ett kärt återseende idagbilbanan sim jag lattjade med för drygt 20år sedan
![]()
![]()
Jag har drivor av märklintåg ocksåJäklar vad tuffa! Själv hade jag Märklintåg. Har du själv sparat dem under alla dessa år?
Tidtagningen har förbättrats sedan 20 år sedanEtt kärt återseende idagbilbanan sim jag lattjade med för drygt 20år sedan
![]()
![]()
Kanske läge för en Märklin/klocka tråd till hösten.Jag har drivor av märklintåg ocksåmed massor av räls etc. men dom tänker jag spara i ett tiotal år till innan jag börjar leka med dom
![]()
Hur håller du tide? Ser ingen klockaBesprutat fruktträden mot ohyra. Tufft men någon måste göra det!
Bjuder på en blombild:
![]()
Är detta Jaganatas gamla?
Behövs ingen klocka vid trädgårdsarbete, kollar upp mot solen och kollar positionenHur håller du tide? Ser ingen klocka
Livsfarligt kanske blir övertid
Ta en rast drick öl![]()