• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

ImageUploadedByTapatalk1396535383.456429.jpg

Dagens klocka, på dagens kollega.

Är det en KS'are som äger denna?

Den är inte från Breitling, tänkte faktiskt fråga om länken. Står Omega seamaster professional på den men jag vet inte om den är original eller inte. Jag antar att den inte är original Omega men tänkte i alla fall kolla upp det :)

Jag har också ett spänne på g som är från Breitling.

Här är en bild på spännet:
IMAG1460.jpg
Ja, tyckte det såg lite o-breitling ut. Undrar om det där verkligen är en Omega länk, har aldrig sett ett sådant spänne förut. BruKar vara två piggar på sidan som man trycker in för att öppna, i alla fall på en PO. Spännande :nailbiting:

Ja, tyckte det såg lite o-breitling ut. Undrar om det där verkligen är en Omega länk, har aldrig sett ett sådant spänne förut. BruKar vara två piggar på sidan som man trycker in för att öppna, i alla fall på en PO. Spännande :nailbiting:
Precis det jag också tänker mig, börjar mer och mer tro att det inte är original. Får kolla upp det ordentligt på Fredag. Håller dock tummarna så länge!

Blir väckt av frugan som berättar att mamma har råkat lämna nycklarna i bilen och hundarna som är i har tryckt på centrallåsknappen och låst in sig. En timme senare!

u4eruqu3.jpg

Ben Bockbrännarbolmers

Tillbaka
Topp