Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kör båt och njuter av gårdagens nyförvärv.
Ber även @Dr Puh , @MrRolex , @Stroboman mfl om överseende med antiklimaxet igår i form av utebliven bildkavalkad...
![]()
Du kör verkligen all inBåde sky-dweller och 1680 försvinner idag och nytt plockas upp.
Blir inga helt vansinniga byte, blir lite ett byte i sidled skulle man kunna säga.
I vanlig @thewallin ordning blir det säkert bildspam och cocktail bilder i eftermiddag. Lyckades få till klockbyte och barnfri natt med frun på annan ort i samband med hela spektaklet![]()
Fläsk!Kör båt och njuter av gårdagens nyförvärv.
Ber även @Dr Puh , @MrRolex , @Stroboman mfl om överseende med antiklimaxet igår i form av utebliven bildkavalkad...
![]()
Tackar ödmjukast, min vän. Känns som en utmärkt cigarrklocka...Fasen vad avis jag blev. Grattis till en ruggigt fin dinka![]()
Grymt! GrattisKör båt och njuter av gårdagens nyförvärv.
![]()
Hah! Realiteten utav wristshotsHärligt "geggig"![]()
Gissar på en Dipsy eller DDBåde sky-dweller och 1680 försvinner idag och nytt plockas upp.
Blir inga helt vansinniga byte, blir lite ett byte i sidled skulle man kunna säga.
I vanlig @thewallin ordning blir det säkert bildspam och cocktail bilder i eftermiddag. Lyckades få till klockbyte och barnfri natt med frun på annan ort i samband med hela spektaklet![]()
Grymt cool länk på den!Läser på lite om Breitling Wings.
Gillar den
![]()
Grattis!Då har även jag tagit klivet och inhandlat min allra första Rolex någonsin! Och sikken klocka va!
![]()
![]()
Ja det får man säga! Lite roligare än svart sub och fortfarande "billig" gillar den skapt!Grattis!
Explorer 2 är underskattad och prisvärd.
Gissar på en Dipsy eller DD![]()
Tackar!Grymt! Grattisvisst är den bra! (på min arm från i fjol)
![]()