Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
det är ingen höjdare, som tur är så slipper jag sånt meningslöst, tror inte att man tjänar speciellt mycket på extraöppet, lider med digDagens går till garagetbild(er)!
Vackert!
I dag ska vi ha en sån där meningslös extraöppet-dag @sjökvist, pga att det är helgdag på lördag!
Vi får väl se...
Tror inte det kommer jättemycket kunder!![]()
![]()
Dessutom har dom inte gjort någon annan reklam än en liten skylt i butiken!det är ingen höjdare, som tur är så slipper jag sånt meningslöst, tror inte att man tjänar speciellt mycket på extraöppet, lider med dig
vi har kört extraöppet en gång, tror det kom tre kunder, tror att kunderna har öppettiderna i ryggraden och ser till att handla dåDessutom har dom inte gjort någon annan reklam än en liten skylt i butiken!
Billigt ska det vara!![]()
Visst är det så!vi har kört extraöppet en gång, tror det kom tre kunder, tror att kunderna har öppettiderna i ryggraden och ser till att handla då
chefer tänker inte rationelltVisst är det så!
Mycket som är märkligt på Erikshjälpen, öppet varannan dag och ändå så lyckas en av cheferna få till stress, helt i onödan!
Hur kan man komma på att flytta om i butiken, byta hyllplats, på en öppetdag? Galet!
De här med öppettider är märkligt. Min mor jobbar på Ica här i de lilla samhället vi bor. Först hade de öppet till kl 21. Alla kunder stormar in 20:50. Nu Har chefen bestämt att de ska vara öppet till kl 22. Vad kommer hända joballa väntar till 21:50 o stormar in. Borde gå att planera handlingen. De man gör är att man skämmer bort folk. När man var liten va de öppet till kl 19chefer tänker inte rationellt![]()
och allt var stängt på söndagarna men även det överlevde man, känns inte som att de tänker speciellt mycket på de anställda som ändå drar det största lasset.De här med öppettider är märkligt. Min mor jobbar på Ica här i de lilla samhället vi bor. Först hade de öppet till kl 21. Alla kunder stormar in 20:50. Nu Har chefen bestämt att de ska vara öppet till kl 22. Vad kommer hända joballa väntar till 21:50 o stormar in. Borde gå att planera handlingen. De man gör är att man skämmer bort folk. När man var liten va de öppet till kl 19![]()
Precisoch allt var stängt på söndagarna men även det överlevde man, känns inte som att de tänker speciellt mycket på de anställda som ändå drar det största lasset.
Fantastisk klocka!Morgontrask och kullersten gör själen glad. Men det här med att behöva matcha klocka och skor?! Gummi passar väl alltid?
(Ni observanta, ja jag klockar alltid resvägen - vad annars ska man med en chrono till om inte time’a meningslösa saker)
![]()
Härligt "geggig"Morgontrask och kullersten gör själen glad. Men det här med att behöva matcha klocka och skor?! Gummi passar väl alltid?
(Ni observanta, ja jag klockar alltid resvägen - vad annars ska man med en chrono till om inte time’a meningslösa saker)
![]()
Grymt! Det är en sån där med "parachrom hairspring" eller hur?Då har även jag tagit klivet och inhandlat min allra första Rolex någonsin! Och sikken klocka va!
![]()
![]()
Enligt källor, den bästa någonsin från Rolex!Grymt! Det är en sån där med "parachrom hairspring" eller hur?![]()
Grattis!Då har även jag tagit klivet och inhandlat min allra första Rolex någonsin! Och sikken klocka va!
![]()
![]()