• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Kör speedheater!

787DA28F-80B0-4CDF-95E5-54358ED5CE8A.jpeg
527346D8-19E0-4E64-94A4-2AAE25C7FE4C.jpeg
 
vi har kört extraöppet en gång, tror det kom tre kunder, tror att kunderna har öppettiderna i ryggraden och ser till att handla då
Visst är det så!
Mycket som är märkligt på Erikshjälpen, öppet varannan dag och ändå så lyckas en av cheferna få till stress, helt i onödan!
Hur kan man komma på att flytta om i butiken, byta hyllplats, på en öppetdag? Galet!
 
chefer tänker inte rationellt :D
De här med öppettider är märkligt. Min mor jobbar på Ica här i de lilla samhället vi bor. Först hade de öppet till kl 21. Alla kunder stormar in 20:50. Nu Har chefen bestämt att de ska vara öppet till kl 22. Vad kommer hända joballa väntar till 21:50 o stormar in. Borde gå att planera handlingen. De man gör är att man skämmer bort folk. När man var liten va de öppet till kl 19:)
 
Morgontrask och kullersten gör själen glad. Men det här med att behöva matcha klocka och skor?! Gummi passar väl alltid?

(Ni observanta, ja jag klockar alltid resvägen - vad annars ska man med en chrono till om inte time’a meningslösa saker)

93864439-B448-47AC-A4C8-491ECE689BA8.jpeg
 
De här med öppettider är märkligt. Min mor jobbar på Ica här i de lilla samhället vi bor. Först hade de öppet till kl 21. Alla kunder stormar in 20:50. Nu Har chefen bestämt att de ska vara öppet till kl 22. Vad kommer hända joballa väntar till 21:50 o stormar in. Borde gå att planera handlingen. De man gör är att man skämmer bort folk. När man var liten va de öppet till kl 19:)
och allt var stängt på söndagarna men även det överlevde man, känns inte som att de tänker speciellt mycket på de anställda som ändå drar det största lasset.
 
och allt var stängt på söndagarna men även det överlevde man, känns inte som att de tänker speciellt mycket på de anställda som ändå drar det största lasset.
Precis
Min mor har klagat på att de är jobbigt att jobba till 21. Är hemma 21:45.
Nu när hon jobbar till 22 blir de att hon är hemma 22:45. Tar ju lite tid att stänga butik larma o åka hem.
Sen upp vissa dagar och jobba på morgonen. På så sätt är de skönt att vara bonde. Man kan lägga upp de som de passar en själv.
 
Tillbaka
Topp