• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Mise on place... Tänt vare här!
image.jpg

Mise en place om det ska vara korrekt :)

Ville inte säga något. Lite för ny här för att etablera mig som (den) messerschmitt (jag är).

skickat via mobilen och Tapatalk

Indonesien?

Edit: såg din bild på Bintang, fan vad nice!
Gili-islands ser det ut att vara...

Spot on! :D
Åkte lite båt igår och idag har jag simmat med sköldpaddor och provat telefonen under vatten, fungerade ypperligt :D
Har haft ett helt otroligt väder, hade aldrig vågat hoppas på detta väder faktiskt, åker ifrån GT imorrn och landar en sväng i Kuta innan jag åker mot Singapore för två dagar och sedan hem.. Internet ska bli rätt nice att få återse :)

Spot on! :D
Åkte lite båt igår och idag har jag simmat med sköldpaddor och provat telefonen under vatten, fungerade ypperligt :D
Har haft ett helt otroligt väder, hade aldrig vågat hoppas på detta väder faktiskt, åker ifrån GT imorrn och landar en sväng i Kuta innan jag åker mot Singapore för två dagar och sedan hem.. Internet ska bli rätt nice att få återse :)

Galet vad underbart! :)

Jag var där 2010, då fanns det 5 gamla datorer med windows ME i ett "internetcafe". Hela ön (trawanga heter den?) delade samma telefonlina som låg utlagd på havsbotten mellan ön och Lombok och allting drevs på dieselgeneratorer som kunde lägga av när som helst... Helt fantastisk plats och hoppas inget har förändrats!

Tillbaka
Topp