Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, jag med och den är fortfarande lika bra efter sex månader.Den där är fläsket bra.
Älskar sekundvisaren!
Hoppas du får ner den och kan hålla den nere! ligger själv runt 120-144 nu med enstaka 150-160 vid press på jobbet...
Din pump är inte rolig!Det är ett meck Eftersom jag har flimmer och fladder också så sviktar pumpen vid den frekvensen. Då blir det jävligt vingligt.
Känns som att det skulle behövas en syndaflod nuHemma efter ännu en heldag i traktorn. Pressade hela 95 balar idag. Uppe i 365 totalt nu. Har ca 7 ha kvar så kommer bli ett gäng balar trots torkan. Bara hoppas på mera regn så de kan komma ner ordentligt så de sätter skjuts på återväxten
Hehe riktigt kul! På gårdar finns de alltid nåt att göraGjorde misstaget att berätta för brorsan att jag har semester, så nu kommer jag sitta fast i traktorn och köra åt honom hela sommaren
Aa det är ju så, tyvärrHehe riktigt kul! På gårdar finns de alltid nåt att göra
GrattisNjuter av nyförvärvet