Handlar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha om man säger som så att de är ju inte något superduperjobb men visst jag på på klarlagt iaf hahha antingen blir man ju strypt eller populär när hon kommer tillbakaSnyggt svårt att bedöma av bilden men ser inte ut som ett fuskjobb iaf då jag tycker mig se glans i lacken
Du bör inte exponera ett kreditkort sådär, om du inte vill bli utsatt för bedrägeri. Rekommenderar dig att radera bildenSitter och väntar på SJ
Tack för du kommentera, hissen gick inte hela väggen upp där!! Tack tackDu bör inte exponera ett kreditkort sådär, om du inte vill bli utsatt för bedrägeri. Rekommenderar dig att radera bilden
hahahah Galet.. men Sunt!Paus i mötena, givetvis smiter man undan och drar ett lum-skott!
Hm kanske på tiden att man funderar på sin mentala hälsa..
Helt normaltPaus i mötena, givetvis smiter man undan och drar ett lum-skott!
Hm kanske på tiden att man funderar på sin mentala hälsa..
Om dina kollegor begränsar sig till det kunde det ju vara värreSpenderar rasten på stans sunkigaste soffa. Verkar som mina kollegor använder den som både handduk och servett.
GräddhyllaSer ut att vara fint väder i Helsingör!
Mycket fin! Grattis till den!Idag spelar sverige och jag presenterar mitt senaste nyförvärv! Matchning deluxe! Har saknat en blå klocka enda sen Superocean Heritage fick lämna och velat testa tvåton ett tag så jag är riktigt nöjd!! (Ni får ursäkta men det sitter lite plast kvar här och där)
När jag ahde en sådan där så borstade jag länken, blev mkt bra tycker jag. Men svårt att flippaSnart kanske service på bilen är klar, tjohoo. Slänger i mig mer automatkaffe så länge!