• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Casio Royale på armen och kroppen ordentligt parkerad i soffan med lillkillen, Tintin på TV :)

26DCAE41-E3A0-44F4-88F8-A2453E0EDF49.jpeg
 
Det blev ingen Whisky igår då jag kom hem för sent från Uppsala. Däremot hade jag väl lite anledning att fira då jag kom hem med ett påskrivet köpekontrakt gällande min fars hus. Om inget oroande framkommer vid ett par punktbesiktningar kommande vecka så kan jag äntligen slappna av lite igen. Skål på er och håll tummarna för mig ... :nailbiting:

Seiko 053 2018-06-30 (Whisky).jpg
 
Det blev ingen Whisky igår då jag kom hem för sent från Uppsala. Däremot hade jag väl lite anledning att fira då jag kom hem med ett påskrivet köpekontrakt gällande min fars hus. Om inget oroande framkommer vid ett par punktbesiktningar kommande vecka så kan jag äntligen slappna av lite igen. Skål på er och håll tummarna för mig ... :nailbiting:

Seiko 053 2018-06-30 (Whisky).jpg

Håller tummarna att du får ett smidigt avslut med huset....

Baconsallad med ägg och majonnäsröra samt lite parmesanost!

5D968C67-A618-4DD9-BFE6-629B56694526.jpeg
CCFABDBF-EE1A-4562-B54C-676C13FBCBFB.jpeg

Lite? som halv italienare så blev jag stolt över mängden ;)
 
Tillbaka
Topp