Vad har du i glaset?
Den här!

Edit: Klockbrännan tar sig ser jag ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad har du i glaset?
Haha, vilken vinnarskalle! Läskig historia dock. Får hålla ett vaksamt öga på såret helt enkelt!Hoppas den var skapligt ren!
Holl koll på det där, Jan bli otäckt infektera annars!
Har en kompis som klöv vadmuskeln under isracing. Påkörd bakifrån, höll på att bli av med vänster underben!
Men han vann A-finalen, 8varv med silvertejp löste problemet initialt!![]()
Jo, han är fruktansvärt envis!Haha, vilken vinnarskalle! Läskig historia dock. Får hålla ett vaksamt öga på såret helt enkelt!![]()
Den här!
Edit: Klockbrännan tar sig ser jag ...
![]()
Gissa varför det heter modersmål!och damerna får alltid sista ordet, det slår aldrig fel![]()
Det har du rätt i, den hade jag inte tänkt påGissa varför det heter modersmål!
Snyggt! Vad har du för omkrets på armen?
Jag har varit i P.Banus ganska många gånger. Är det den klockaffären, som ligger på strandpromenaden?Fönstershoppar. Här rolexskylten hos ideal i Puerto Banús!
![]()
![]()
![]()
![]()
Bara att få höra Motzart i Wien måste väl i sig själv vara en höjdare. Gärna en flöjtkonsert!Lite missvisande info ovan, jag ska på Wiens statsopera för att se Wiens Mozartorkester, så det är på operan men det är en konsert
Det var dessvärre helt omöjligt att få tag på operabiljetter med så kort framförhållning.
Sover man tre timmar per natt så får man vara tacksamTar lite luft innan läggdags, ska upp kl 5:00 som alla morgnar året om. Känns tropiskt. Svetten rinner längs pannan. Kommer inte bli lätt att sova i den här hettan
![]()
Om du blir riktigt hookad, kan du kontakta mig för köp av ett riktigt( splitcane ) spö och rulle med silkelina.Haha ajdå!![]()
Dexter Morgan edition !Tudor three red dots. Snuskigt exklusiv modell.![]()
Ain`t misbehavingSvalkar oss med en kall!!!
![]()