Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vågar du verkligen bada med den därVi badar.
![]()
Spikat på nya vindskivor
![]()
![]()
Tack, hehe riktigt fackmässigt vart det nog inte men detta är på stugan så spelade mindre roll. skulle blivit gjort för sisådär 10 år sedan. Tummen var mitt i hand innan men man lär sig under tidens gång.. fördel är en bra skruvdragare och 33cl belöning på kylning.Snyggt.
Det var förra årets sommarprojekt för min del.
Som blev årets.
Och som ser ut att bli nästa års också...
#alldelesförhögtochtummenmittihanden
#mångaursäktertillattaldrigsättaigång
Vad trevligt!! Har ej ätit mat där så du får återkomma! Men skulle bli förvånad om det inte håller en bra nivå!Ah, vad kulska faktiskt dit och käka i augusti. Italiensk glass slår allt! Väskshopping är ej att leka med
![]()
Det får jag göraVad trevligt!! Har ej ätit mat där så du får återkomma! Men skulle bli förvånad om det inte håller en bra nivå!
Med alla timmars klocksnack med sambon och då jag släpat med henne för att titta på klockor x antal gånger så är det minsta jag kan göra att återgälda detmen man lär sig lite om dessa väskor
![]()
Haha, ja den hör liksom hemma i drickat.Vågar du verkligen bada med den där![]()
Har klättrat på så många tak så jag har blivit totalt immun mot höjder, respekt, ja men ingen rädsla på höjder eller stegar.Ha havart lite kissig av att stå på stegen.. ska ju vara fallutrustning över 2m. kanske skydwellern ingår i det.
Usch fy fasen, jag kommer ihåg hur det luktade för ett par år sedan när det brann i hemmatrakterna i Västmanland.26 grader inne och 23 grader ute!
Gick ut på balkongen för att om möjligt få lite luft!
Det jag kände var röklukten från skogsbranden utanför Kårböle ca tio mil härifrån!
Otäckt!![]()
![]()
Är jättetrött och vill gå och lägga mig istället kallar plikten.![]()
![]()
Bytt till dagens klocka!
![]()
![]()
Det händer aldrig, men idag sov jag över, men det är lugnt då jag hinner till jobbet ändå i tid
!
Ha en bra dag Klocklovers!
![]()
![]()
Grymt bra klocka min vän! Jag säger godnatt, den är ju snart 6.
Godmorgon.Bytt till dagens klocka!
![]()
![]()
Det händer aldrig, men idag sov jag över, men det är lugnt då jag hinner till jobbet ändå i tid
!
Ha en bra dag Klocklovers!
![]()
![]()