• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Njuter av solnedgången
2604E941-D001-41E0-B231-B60C55B4BE78.jpeg

Här händer det grejer snabbt
6A2A08E2-472A-40A8-B599-45D93D26A287.jpeg

Senast ändrad:
Snyggt.
Det var förra årets sommarprojekt för min del.

Som blev årets.

Och som ser ut att bli nästa års också...

#alldelesförhögtochtummenmittihanden
#mångaursäktertillattaldrigsättaigång
Tack, hehe riktigt fackmässigt vart det nog inte men detta är på stugan så spelade mindre roll. skulle blivit gjort för sisådär 10 år sedan. Tummen var mitt i hand innan men man lär sig under tidens gång.. fördel är en bra skruvdragare och 33cl belöning på kylning.

Ah, vad kul :) ska faktiskt dit och käka i augusti. Italiensk glass slår allt! Väskshopping är ej att leka med ;)
Vad trevligt!! Har ej ätit mat där så du får återkomma! Men skulle bli förvånad om det inte håller en bra nivå!
Med alla timmars klocksnack med sambon och då jag släpat med henne för att titta på klockor x antal gånger så är det minsta jag kan göra att återgälda det ;) men man lär sig lite om dessa väskor ;)

Vad trevligt!! Har ej ätit mat där så du får återkomma! Men skulle bli förvånad om det inte håller en bra nivå!
Med alla timmars klocksnack med sambon och då jag släpat med henne för att titta på klockor x antal gånger så är det minsta jag kan göra att återgälda det ;) men man lär sig lite om dessa väskor ;)
Det får jag göra :) sant det, man mår bäst av balans!

26 grader inne och 23 grader ute!
Gick ut på balkongen för att om möjligt få lite luft!
Det jag kände var röklukten från skogsbranden utanför Kårböle ca tio mil härifrån! :eek:
Otäckt!
7AD792C6-6321-437B-A5EA-547BE2A3F8AB.jpeg
72574332-8D22-4E78-BBBF-4E6070A1D2FF.jpeg
Usch fy fasen, jag kommer ihåg hur det luktade för ett par år sedan när det brann i hemmatrakterna i Västmanland.
Riktigt kusligt var det, jag var hemma med min dotter på semester just när det hände.

Tillbaka
Topp