Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Utslagen på soffan efter en omgång på studsmattan iklädd Spider-Mandräkt med äldsta sonen. Fyfan vad varmt![]()
![]()
Ta in i en stuga utan AC och gå på nöjesfält i denna värme med hjärtfladder var väl inte det smartaste draget![]()
![]()
Ser ut att vara vitguldaren! Men har säkert felÄr det stålen på Oyster?
Ser ut att vara vitguldaren! Men har säkert fel![]()
Haha vi hade varsinOm det var du som hade dräkten på dig, så vill nog ALLA på KS se detta förevigas med en bild![]()
Nu är jag urusel på stål vs vitguld, men är rätt säker på att nya stålisen har en Rolex-krona mellan Swiss MadeHur ser man det?
Haha vi hade varsinsamma som visningsbilden! Uppdaterar med en dagsfärsk ikväll när frugan kommer hem
![]()
Nu är jag urusel på stål vs vitguld, men är rätt säker på att nya stålisen har en Rolex-krona mellan Swiss Made
Är det stålen på Oyster?
Ser ut att vara vitguldaren! Men har säkert fel![]()
Hur ser man det?
Nu är jag urusel på stål vs vitguld, men är rätt säker på att nya stålisen har en Rolex-krona mellan Swiss Made
Det är vitguldaren. Stålen har man ju fan inte råd medAh, cool! Hade ingen aning. Tack!
Tackar och bockarDet är vad jag kallar en mycket bra pappa som gör sådant med sitt barn!!! Önskar det fanns fler föräldrar som gjorde sådant för då hade mitt jobb inte behövts... ser fram emot bilden![]()
Det är vitguldaren. Stålen har man ju fan inte råd med![]()
Tid tillsammans med barnen är guld värt, alltidLeker med lilleman
![]()