AE41500
Silver
Bara köp om du hittar rätt, även om prislappen säger nej. Rätt maskiner gör minst halva jobbet och det är värt väldigt mycket i längden i.m.h.o.Kollar på lite maskiner man blir sugen på att införskaffa till fönsterfirman!
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bara köp om du hittar rätt, även om prislappen säger nej. Rätt maskiner gör minst halva jobbet och det är värt väldigt mycket i längden i.m.h.o.Kollar på lite maskiner man blir sugen på att införskaffa till fönsterfirman!
![]()
![]()
![]()
Härligt! Jag är i idel i öra att höra hur allt går, keep me posted!
Magiskt!Blev en sväng på bergslagsleden denna vackra kväll.
![]()
Den var fin, men till min minsta dotters förtret så ville den inte springa (vad det nu blir på hästspråk) så som storasysters gjorde. Haha!Vilken fin häst, ser snäll ut!![]()
Du vet väl att man kan skicka länkar i PM?
Karlstad eller Stockholm?Kollar på Lars Lerin utställningen, kanske Sveriges grymmaste konstnär just nu?
![]()
SthlmKarlstad eller Stockholm?
Mycket viktigt med rätt och bra verktyg! Varje projekt kräver något nytt verktyg. Det är sen gammalt.Kollar på lite maskiner man blir sugen på att införskaffa till fönsterfirman!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bara om man är med i LänkarnaDu vet väl att man kan skicka länkar i PM?![]()
Tror den tycker att den kan bestämma över din dotter!Den var fin, men till min minsta dotters förtret så ville den inte springa (vad det nu blir på hästspråk) så som storasysters gjorde. Haha!
Min äldre klämde åt med skänklarna, då satte hennes lite fart. Hon har bra koll. Min fru var inte redo på detTror den tycker att den kan bestämma över din dotter!
När hon vill att den ska trava (springa) så skiter hästen i vad hon tycker!
Nu har jag relativt långa ben. Vi hade en redig latoxe på ridklubben som gjorde likadant!
Jag började med att varje gång jag hade Rappen, ”bra” namn på en slö häst, klämde jag åt honom med skänklarna, aka underbenen. Då visste han vem som bestämde och blev genast mer lättriden och rörlig.
Ta chansen och rid själv, ger en annan inblick i döttrarnas intresse!
Det är dessutom både nyttigt för kropp och själ!
Ridklocka, också!
![]()
Näckade P-vakt vore något unikt!
grymt vacker bildBlev en sväng på bergslagsleden denna vackra kväll.
![]()
Eeee...Monterat mitt första perlonband, helt perfekt, kan detta ha varit den saknade länken ???![]()
En skruvmejsel?Efter den här varma dagen får det bli något lite mera svalkande än en Whisky ...
![]()
Bra grejer skall man ha!Kollar på lite maskiner man blir sugen på att införskaffa till fönsterfirman!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trodde länkarna träffades anonymt eller är det AA som byter länkar i hemlighet?Bara om man är med i Länkarna![]()
Sov sött...Lite av en dröm![]()
Dax att börja...vet inte om det är jag eller Sandström män som är suddig!?Snart dags för Sandströmarn att bekänna färg på nästa pass..
![]()
Snart dags för Sandströmarn att bekänna färg på nästa pass..
![]()
Tackar. Platsen och ljuset hjälpte tillgrymt vacker bild