• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Puuust. Vad gör man inte..?
20180720_193529.jpg

20180720_184756.jpg

Tackar! Jag är i Budva just nu men vi kom igår så har ännu inte hunnit utforska så mycket men naturen är fantastisk och badet över förväntan( inga sandstränder men ändå inte klippor som i Kroatien) så hittills är jag nöjd!:)
Låter ju kanon! Älskade Kroatien och har en förväntan om liknande upplevelse. Är det supermkt folk? Varit lite rädd för proppfulla stränder och massa fest överallt? haha du får Pma dina bästa tipps från Budva sen ;)

Vad tycker du om Montenegro? Åker 2v till Budva 3 augusti :) snygg klocka btw!
Skulle väl säga att det enda negativa hittills är att dem är sjukt dåliga på engelska! Fick lämna en lunchrestaurang idag för att dem inte kunde förklara ett ord på engelska, så kulle man käka var det bara att chansa.

Låter ju kanon! Älskade Kroatien och har en förväntan om liknande upplevelse. Är det supermkt folk? Varit lite rädd för proppfulla stränder och massa fest överallt? haha du får Pma dina bästa tipps från Budva sen ;)
Absolut! Vi låg på stranden i becici idag, grannbyn och det var en del folk men absolut inte proppfullt och ingen fest direkt:)

Bra gjort!
Hemskt att göra det, men kan bespara en grävlingsfamilj att dödas när dom hittar kadavret!
Håller med om veckans djurvän!

Tackar, Mmm...du vet ju hur det är kompis, du har ju gjort det några gånger själv, men va gör man inte för att andra djur inte ska bli drabbade :)!

Riktigt bra gjort Affe en riktig förebild och hjälte i mina ögon! Tråkigt som sagt men som du säger så finns det hopp om att den andra kan klara sig nu. Ha en fortsatt trevlig fredagskväll vännen

Tackar! det hoppas jag med, gillar rävar, både för sin listighet men även för att dom är söta som attan så länge dom inte tar någons tam höns! jag önska dig detsamma min vän ;)!

Tillbaka
Topp