• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Matkoma :)
image.jpg
 
Stort GRATTIS till er alla tre, härligt att det gick bra efter en sådan lång process :).

Tack så mycket.

Stort grattis och jag hoppas ni alla mår bra!

Tack tack. Alla mår bra och är på banan.

Stort grattis till er! Kom ihåg att klockan nu är en keeper som ska gå i arv till sonen :)

Tack så mycket. En klocka blir det till grabben sen om denna PON eller kanske att man letar upp en från denna månaden och år! Gjorde så på den förstfödde.

Stort grattis från säkert hela KS! Skönt att allt gick bra! Välkommen till er son

Tack så mycket. Allt känns kalas.

Stort grattis till er alla!

Mången tack.

Stort grattis till tillökningen! Helt fantastiskt vad kvinnor är kapabla till!!

Tack. Sjukt imponerande prestation.

Grattis!
En stor eloge till din fru som tog det tyngsta lasset, vilken superqvinna! :)
Vila och ta hand om er! :heart:

Tack så mycket. Frun hälsar.
Det blir återhämtning för hela slanten nu. Jag underhåller familjens omåttligt stolta storebror framöver.

Tack alla för likes och kommentarer.
 
Vilken lunch frugan gjort när man kommer in från arbetet.
Bara 27 grader idag nästan vinter jue:)
6E8D39AE-A004-4456-BE62-C1E20E87A57F.jpeg

risken för frost är överhängande ;)

Kan ”trösta” herrarna med att det slutade regna vid 12-tiden, sedan har tempen stigit konstant, från 20 grader och regn till 26 grader och 87% luftfuktighet! :hungover:
Det har regnat för lite för den jämtländska branden, effekten blev tydligen som vatteninsprutning i en turbomotor, det brann värre... :arghh:
det positiva är att granntanten bad mig komma och hämta nybakade bullar! :)
7A99FA13-4E47-4083-8405-DC3CF7D6BA89.jpeg
8298DA2E-F780-4F99-902E-61EE38CFCA18.jpeg
 
Tillbaka
Topp