donpasta
Silver
Ville ju egentligen inte ha den så du kan få en öl i alla fall om du har vägarna förbi.
Kör ofta till malmö i jobbet så funderar hur jag skall komma hem efter "en" öl
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ville ju egentligen inte ha den så du kan få en öl i alla fall om du har vägarna förbi.
Gör den mer unik när den skall flippas.Nej! Ska du förstöra länken?
Haha jag antog det iaf, de var nog nån som inte sätt en grusväg tidigare. Tvättar man bilen nu blir den likadan imorgon. Vägsaltet bet inte ihop i år pga av torkan. Men kan väl hålla med om att den ser litet dassig ut för tillfälletSäker på att det var bilen klottraren menade?
men svaret blir ju det samma.
Host host hmm, fjärde7.3a. Starkt såhär en söndagseftermiddag måste jag säga!
Efter de först tre märker man ingen skillnad...7.3a. Starkt såhär en söndagseftermiddag måste jag säga!
Vi kan träffas nån gång över kaffe så får du en lokalproducerad med dig hem inklusive matchande öppnare.Kör ofta till malmö i jobbet så funderar hur jag skall komma hem efter "en" öl
Fortfarande mindre alkohol än en flaska vinHost host hmm, fjärde
Helt rätt val, pizza är suveräntOuff.. precis när man satt och funderade över dagens middag så dyker denna bild upp. Gjorde valet enkelt, lokala pizzerian har fått ett samtal
Nej, förbättra dess egenskaper . Slippa repor och kladd på de polerade delarna. Ska dock lämna låset orört.Nej! Ska du förstöra länken?
Snart är du packad...Packar ihop efter en vecka i Dalarna
Gör den mer unik när den ska behållas. Ingått avtal med hustrun om det. Hon menar att detta är min ”pensioklocka” och därmed belagd med säljförbud. Så det såGör den mer unik när den skall flippas.
Äntligen!Gör den mer unik när den ska behållas. Ingått avtal med hustrun om det. Hon menar att detta är min ”pensioklocka” och därmed belagd med säljförbud. Så det så
Ska bli kul att prövaÄntligen!
och då menar jag inte pensionen.
Nope, already thereSnart är du packad...
Oj!Fixat till kvällskäket!
Nu blir det South Park framför dumburken.
Finns gott om dom utanför vår tomt precis. Men de är rätt små och torra tyvärr. Dottern tycker det är lika kul med äventyr ändåFinns de några blåbär i markerna i år?
Toppad i Dalarna!Nope, already there
Har inte varit ut och kollat än, vet att bären är tidiga i år!Finns gott om dom utanför vår tomt precis. Men de är rätt små och torra tyvärr. Dottern tycker det är lika kul med äventyr ändå