• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Lesa

Patek
2-Faktor
43296F6B-5471-4DF6-AF35-E296BAA0C7E3.jpeg
Ligger i hängmattan på fördäck. Fantastisk investering!
Häng och släng ,med andra ord;)
 

JDH

Cartier
Sitter och funderar efter min mormors begravning idag..
Ser alla familjer ut som min?
Min mormor hade en skara barn där en särskild individ har betett sig illa under många år.
Det har resulterat i mycket bråk syskonen emellan och att barnbarnen (jag och mina kusiner) har dragit oss undan för att vi inte orkar blanda oss i all drama.
Familjen är splittrad och jag är rädd för att den sista länken som skulle kunna skapa ordning nu är borta.
Nåväl, här kommer iaf. en klockbild.
IMG_20180723_202828.jpg
 

donpasta

Rolex
Sitter och funderar efter min mormors begravning idag..
Ser alla familjer ut som min?
Min mormor hade en skara barn där en särskild individ har betett sig illa under många år.
Det har resulterat i mycket bråk syskonen emellan och att barnbarnen (jag och mina kusiner) har dragit oss undan för att vi inte orkar blanda oss i all drama.
Familjen är splittrad och jag är rädd för att den sista länken som skulle kunna skapa ordning nu är borta.
Nåväl, här kommer iaf. en klockbild.
IMG_20180723_202828.jpg

Ja du jag jobbar med familjer som gått sönder, att vara vårdnadshavare när föräldrar inte kan ta det ansvaret över sina barn och jag själv kommer från en familj där min "pappa" och min enda syster är idioter som jag slutat umgås med sedan 4 år tillbaka och de bor i samma stad tom 900m från mig bor min syster och min "pappa" bor med min mamma som jag pratar med.... trasiga familjer finns det gott om ;)
 

JDH

Cartier
Ja du jag jobbar med familjer som gått sönder, att vara vårdnadshavare när föräldrar inte kan ta det ansvaret över sina barn och jag själv kommer från en familj där min "pappa" och min enda syster är idioter som jag slutat umgås med sedan 4 år tillbaka och de bor i samma stad tom 900m från mig bor min syster och min "pappa" bor med min mamma som jag pratar med.... trasiga familjer finns det gott om ;)
Diskuterade familjesituationen med en kusin jag inte har träffat på 20 år. Hon och hennes syster bröt kontakten pga allt strul på samma sätt som jag gjorde. Det är rätt sorgligt när jag egentligen tycker väldigt bra om de flesta i familjen.
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Nää, och blir nog inte det heller :woot::rage:, blev 6 cm kortare pga. olyckan. Kotorna blev komprimerade och det permanent. Har lite ont då och då men det kunde ju bli mycket värre så det klagas inte:). Får nog lära mig att leva med det.
Vi har alla våra krämpor och elände, jag har en sprucken svanskota sedan 50år som gör att jag inte kan sitta ordentligt, men din olycka är fasen helt otrolig och ännu mer enastående att du repat dig med så gott humör. Beundransvärt.
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Nää, och blir nog inte det heller :woot::rage:, blev 6 cm kortare pga. olyckan. Kotorna blev komprimerade och det permanent. Har lite ont då och då men det kunde ju bli mycket värre så det klagas inte:). Får nog lära mig att leva med det.
Fy fasen! Ja det kunde ju gått så illa att du inte skulle stå och gå alls eller ännu värre. Så med facit i hand nu kanske man skulle säga tur i oturen?

Skönt att du är tillbaka iaf :)
 
Topp