• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

laketwig

Patek
2-Faktor
Efter allt hängande av tavlor under dagen har jag nog gjort rätt för en sån här ... :happyhappy:
IWC A 2018-07-23 (Whisky).jpg
 

Lesa

Patek
2-Faktor
Vi gör nåt ruggigt tråkigt! :eek:
0A7CECAF-213A-429E-9D0C-2F0C87BD8752.jpeg
Tungt jobb ,eller hur! Dock bättre än handdiska
-76 har jag för mig det är. :)
Ok, bonnatrimmad?dvs planad topp,jackan kolv och polerad förgasare och eventuellt pluggen borttagen. (Det var lite bökigare att ta bort pluggen.) Gjorde man allt det så var den god för 55 km dock fick man fundera på att bromsar var inte dimisionerade för den hastighet...;)
 

Husse

Patek
Tungt jobb ,eller hur! Dock bättre än handdiska

Ok, bonnatrimmad?dvs planad topp,jackan kolv och polerad förgasare och eventuellt pluggen borttagen. (Det var lite bökigare att ta bort pluggen.) Gjorde man allt det så var den god för 55 km dock fick man fundera på att bromsar var inte dimisionerade för den hastighet...;)
Obegripligt att det är så tråkigt att tömma diskmaskinen!
Hände att jag sålde dubbla maskiner till en del familjer när jag sålde vitvaror!
Några funderingar på bromskapacitet hade varken jag eller nån jag kände!
ALLT handlade om fart! :)
 

jabla

Sarlacc
Ok, bonnatrimmad?dvs planad topp,jackan kolv och polerad förgasare och eventuellt pluggen borttagen. (Det var lite bökigare att ta bort pluggen.) Gjorde man allt det så var den god för 55 km dock fick man fundera på att bromsar var inte dimisionerade för den hastighet...;)

Den lata varianten med 60cc cylinder och annat blås samt ställbart munstycke naturligtvis. Gör väl 45 och bromsarna klarar inte det heller. :)
 
Topp