Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Torsdag hela veckan för glada pensionärer.Efter allt hängande av tavlor under dagen har jag nog gjort rätt för en sån här ...
Är det en Dakota 1975 år modell i bakgrunden ?Inrullad i garaget efter en trevlig tur på knappt 20 mil.
Mutad med godis månnetro?Vilar och låter barnet jobba. Man måste lära sig tidigt att förtjäna levebröd.
Där var vi och åt lunch vid 14-tiden.Knallar runt på Hovs Hallar,helt slut nu
-76 har jag för mig det är.Är det en Dakota 1975 år modell i bakgrunden ?
Tungt jobb ,eller hur! Dock bättre än handdiskaVi gör nåt ruggigt tråkigt!
Ok, bonnatrimmad?dvs planad topp,jackan kolv och polerad förgasare och eventuellt pluggen borttagen. (Det var lite bökigare att ta bort pluggen.) Gjorde man allt det så var den god för 55 km dock fick man fundera på att bromsar var inte dimisionerade för den hastighet...-76 har jag för mig det är.
Obegripligt att det är så tråkigt att tömma diskmaskinen!Tungt jobb ,eller hur! Dock bättre än handdiska
Ok, bonnatrimmad?dvs planad topp,jackan kolv och polerad förgasare och eventuellt pluggen borttagen. (Det var lite bökigare att ta bort pluggen.) Gjorde man allt det så var den god för 55 km dock fick man fundera på att bromsar var inte dimisionerade för den hastighet...
Ok, bonnatrimmad?dvs planad topp,jackan kolv och polerad förgasare och eventuellt pluggen borttagen. (Det var lite bökigare att ta bort pluggen.) Gjorde man allt det så var den god för 55 km dock fick man fundera på att bromsar var inte dimisionerade för den hastighet...
Hot är underskattat.Mutad med godis månnetro?
Jag har sagt det förr och säger det igen. Akta klockan! Den kan bli manitiseradKlockan drog oss till sin hemmamiljö med maneter, sjögräs och annat drägg..
Tack, Affe!Välkommen tillbaka mannen !
piska och morot. Gammalt och beprövat....Hot är underskattat.
Nu jävlar börjar det likna nå!
När skall veden staplas i nybygget?
Trasligt värrre!Klockan drog oss till sin hemmamiljö med maneter, sjögräs och annat drägg..
Tack, Affe!
Var mycket upptagen fram till semester, men nu ska jag posta lite oftare.
Säger som Affe och gött med semester!Tack, Affe!
Var mycket upptagen fram till semester, men nu ska jag posta lite oftare.
” den lille” sitter aldrig fel. Jag utgår från att det är en Gammeldansk i glaset!Kör lite Danskinspirerad frulle...