Larsmustasch
Basic
Semestrar västkust. Smyger upp innan familjen vaknat, kaffe, gitarr och speedmaster i solen. Funderar allvarligt på att behålla speedyn alltså... så mysigt att dra upp den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Morn MornGodmorgon!
Håller fullständigt med dig,dvs att dra upp Speedmaster på morgonenSemestrar västkust. Smyger upp innan familjen vaknat, kaffe, gitarr och speedmaster i solen. Funderar allvarligt på att behålla speedyn alltså... så mysigt att dra upp den.
![]()
Jag har ju flyttat så du hittar mig i Skåne numeraFrun är iväg fredag/lördag men kan alltid komma ifrån barn mm en stund om vi ska styra upp lite klocksnack @Fixxxer @1965ek @Donkii @Stroboman mfl om någon orkar styra upp nåt
Skicka pm eller skapa en tråd så är jag på!
Lägger till en bild för att inte kapa tråden för mkt.
![]()
God morgon och ha en bra dag!Godmorgon Klocksnackare!
Bytt till dagens klocka!
![]()
![]()
Wow...det fina vädret fortsätter!
![]()
![]()
Ha en mycket bra dag klocklovers!
Ha det så trevligt, mysigt att ta med sig fika.![]()
Kylbag,kaffetermos fylld. Då är det dax att jag och frun ger oss ut på Explorer färd mot någon trevlig plats att bada.![]()
Häftigt ljus!