• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Semestrar västkust. Smyger upp innan familjen vaknat, kaffe, gitarr och speedmaster i solen. Funderar allvarligt på att behålla speedyn alltså... så mysigt att dra upp den.
D59FF321-FBFF-435E-A312-2C548BD48346.jpeg

Frun är iväg fredag/lördag men kan alltid komma ifrån barn mm en stund om vi ska styra upp lite klocksnack @Fixxxer @1965ek @Donkii @Stroboman mfl om någon orkar styra upp nåt :)

Skicka pm eller skapa en tråd så är jag på!

Lägger till en bild för att inte kapa tråden för mkt.

814F94D0-8278-4BBA-846B-F237386AA81D.jpeg
Jag har ju flyttat så du hittar mig i Skåne numera :bored: Hoppas ni får ihop ett litet gäng i alla fall :)

Lågprisad - lovprisad. När den här plötsligt fanns ute ny till ett pris lägre än en begagnad SKX var det inte så mycket at fundera över. Klassiskt: roligt att testa läge…. På mindre än en vecka fansn den på armen. Min sambo som redan har en Orient gillade den dessutom.
IMG_5371.jpg

God morgon! Ännu en dag i solgass. Kunde inte låta bli att sätta Orisen på länk igen. Sommarkänslor...
IMG_20180725_074939.jpg

IMG_20180725_074711.jpg

Äkta kärlek rostar aldrig (ssk inte om den är i rostfritt stål :D).

Dock ett test av ens manlighet om man pallar avsmalningen till 12mm i spännet. Jag brukar dock jämföra med fitnessband och diverse prydnadsarmband som är på modet bland män nuförtiden. Relativt dessa helt normal bredd på länken.
IMG_20180725_082451.jpg

Tillbaka
Topp