Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min hälsarByter till nästa Seamaster inför kvällen.
Du glömde väl inte den sista förgyllda spiken/skruven. Den som markera att bygget är klart//
Tummen upp// ha en trevlig kväll.Nejdå...blev inte den sista, då den skruven var för kort för ändamålet, men den näst sista är dock förgylld !
Sådär, jag lyckades överleva! Siktade på att springa under 25 minuter och sprang på 25:01...Jag och sparven laddar med gröt. Dags att springa Prinsens Minne 5km idag, hon i löpvagnen och jag jagandes bakom. Önska oss lycka till!
Spanar över gärdet, filmhuset och tre vapen//Ute och läser
Ingen vila ,ingen ro, bara arbeta och gno..//Så...nu är vi jävligt klara!
Tagit bort allt ogräs som han växa under tiden vi byggde skiten .
Före.
Efter.
Och så har vi tömt och flyttat dit en tunna för att fylla den m ed regnvatten.
Och sågat upp alla för långa bräder till ved!
En utslagen vilar bara lite!//Strax kväller
Tummen upp// ha en trevlig kväll.
Jag och min G-shock badar!
Badar med min G-shock, Haha!
...Försten upp till '20 poster vinner' race tror jag !Hur menar du nu ?!
Vi simmar i havet. Fördelen med att ha en vattentät samsung och klocka!Hur menar du nu ?!
Grattis!Tar en kall efter att ha klippt gräset.
I förmiddags gick en pojkdröm i uppfyllelse då jag fick lägga handen på Stanley Cup pokalen. Enda skillnaden mot drömmen var att i den stod jag på podiet inte Bäckis.
Vi simmar i havet. Fördelen med att ha en vattentät samsung och klocka!