TackJäklar vilken fin vovve! Vad är det för ras om man får fråga?
Det är en härlig blandning av
Finsk lapphund, golden och labrador
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TackJäklar vilken fin vovve! Vad är det för ras om man får fråga?
Mat går före allt, eller kanske inte klockorFast, det blir ingen kvalitetssömn på det.
Jag tycker det är skönt. Äntligen normal temp i lägenhetenLångärmat för första gången på typ två månader. Halvkul..
Jösses! 9 veckor.. en annan lyckades få till 2. en var strax efter midsommar och nästa nu kommande vecka ska tänka på dig imorgonAvslutar sista semesterdagen på gymmet. Nio veckor gick alldeles för fort
Se upp, det kan vara förgiftat...Tänkte på Walt Disney tecknande film Snövit. Häxans förgiftade äpple.//Kaffe och frukt på balkongen
Haha lever fortfarande fast börjar känna mig trött som fan...men kan vara värmenSe upp, det kan vara förgiftat...Tänkte på Walt Disney tecknande film Snövit. Häxans förgiftade äpple.//
Men det är ju en Casio Protection, inte en mudman !//Ute i skogen med geggmoppen. Skönt med lite lera och gyttja!
Jag vet inte om du har någon i din närhet som har ett ond gärning i tanken mot dig.//Haha lever fortfarande fast börjar känna mig trött som fan...men kan vara värmen
Sambon sitter bredvid mig och ser suspekt ut...hon småsneglar på min rolle :sJag vet inte om du har någon i din närhet som har ett ond gärning i tanken mot dig.//
Jaha, då vet du att det är dax att investera i något nytt till henne !!! //Sambon sitter bredvid mig och ser suspekt ut...hon småsneglar på min rolle :s
Nog redan försent...#deadJaha, då vet du att det är dax att investera i något nytt till henne !!! //
Jösses! 9 veckor.. en annan lyckades få till 2. en var strax efter midsommar och nästa nu kommande vecka ska tänka på dig imorgon
den där funkar till alla väderVädret verkar fixa till sig, så jag valde kanske rätt klocka i alla fall ...
Verkligen. Det är ni värda! Kör hårt imorgon!Haha fördelen med lärare blir en bild på klockan och en snutjava imorgonbitti
Uj//Nog redan försent...#dead