Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lysande!Kallas ”RicVins happy moment”....;-)
Men lakanet är faktiskt en lampa..
Jag hann inte heller riktigt reagera ja det verkar vara lite torrt på klockor på loppisar häromkring. Men förr eller senare måste vi ju få fyndaHar dammsugit loppisarna här omkring i sommar men inga fynd!sorry att jag inte stannade men hjärnan kopplade inte förän jag kom in att det var du @Dennta ,uppriktigt jag är ledsen att vi inte fick ett litet 'klocksnack' för det hade varit trevligt!hoppas du får några fynd idag och vi får medela varandra när vi är i varandras "by".Trevlig klocka du hade by the way!
Dags att käka lite glass med kladdkaka!
Första smakprovet på persika och hallonglassen är tummen upp!
Sitter även och kollar på Jills veranda när hon har/hade Kristian Gidlund på besök! Så jävla tragiskt att han bara blev 29 bast, tyvärr så gick han bort i cancer 2013, vila i frid Kristian!
För er som inte vet vem KD var, så var han trummis i Sugarplum Fairy!
Väldigt gripande avsnitt! Rekommenderar hans bok "I kroppen min" om du/ni inte läst den.
Spännande!! Där missande man något!
Affe kör ju vinkelslip med Datejust så de är nog inga problemTror det är en fint från din sida, du kan ju inte sätta upp elstängsel med en Cartier automatare.
Stort grattis!!Gifte mig precis.. Aquis fick följa med..
Grattis!Gifte mig precis.. Aquis fick följa med..
Godmorgon//Godmorgon KS
Startar dagen på bästa vis.
Bara 10 C ute
Får leta fram vintermössan snart
Godmorgon//God morgon KS!
Det är soligt i dag men kyligt!
12 grader ute, så stängde faktiskt bakongdörren för första gången på länge!
Vissa har det bra! Vart var det då?
Stort grattisGifte mig precis.. Aquis fick följa med..
Grattis!Gifte mig precis.. Aquis fick följa med..
Godmorgon//Blötlägger lergrytan, blir kyckling i matlådorna kommande vecka bland annat!
Godmorgon//Go'morron