• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Funderar på om jag ska lägga en beställning på denna mobilhögtalaren! Tänkte eventuellt dra på en veckas semester och då kan det vara skönt att ha en högtalare med sig!

C66E67B2-23A9-45E5-91EF-2EA0135D948F.jpeg
1593430E-0C92-457F-BD8B-23A5880270AB.jpeg
 
Det är bra ljud i denna

Det man har läst, så sägs det att det är det!

Ska du ha med den på semestern så skulle jag säga att den är rätt otymplig. För den prislappen skulle jag istället kollat på UE Boom 2, mindre storlek och vattentät!

Jag har förstått det, att den är otymplig menar jag, men jag vill åt ljudet, läste lite snabba recensioner om UE Boom 2, var lite blandade omdömen om ljudet på denna. Har du lyssnat på denna, och vad tycker du om ljudet?! Ha en gammal JBL som förmodligen skulle duga bra för ändamålet, men det är ju alltid kul med nya grejer!
 
Det man har läst, så sägs det att det är det!



Jag har förstått det, att den är otymplig menar jag, men jag vill åt ljudet, läste lite snabba recensioner om UE Boom 2, var lite blandade omdömen om ljudet på denna. Har du lyssnat på denna, och vad tycker du om ljudet?! Ha en gammal JBL som förmodligen skulle duga bra för ändamålet, men det är ju alltid kul med nya grejer!
Ny grejor, vi är allt bra pryltokiga vi karlar//;)
 
Det man har läst, så sägs det att det är det!



Jag har förstått det, att den är otymplig menar jag, men jag vill åt ljudet, läste lite snabba recensioner om UE Boom 2, var lite blandade omdömen om ljudet på denna. Har du lyssnat på denna, och vad tycker du om ljudet?! Ha en gammal JBL som förmodligen skulle duga bra för ändamålet, men det är ju alltid kul med nya grejer!
Går du bara på ljudet så är Harman Kardon helt klart bättre! Har lyssnat på båda, visst kanske Boomen är lite "platt", men tycker ändå det är lite vad man kan förvänta sig av en så liten portabel enhet.
 
Tillbaka
Topp