Meeen, jag bor också i Torrevieja!Cool ..trevlig stad oxå Alicante. Vi har boende i Torrevieja/Torrelamata.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Meeen, jag bor också i Torrevieja!Cool ..trevlig stad oxå Alicante. Vi har boende i Torrevieja/Torrelamata.
Men du har väl ljudanläggning i ”vita faran”Funderar på om jag ska lägga en beställning på denna mobilhögtalaren! Tänkte eventuellt dra på en veckas semester och då kan det vara skönt att ha en högtalare med sig!
Men du har väl ljudanläggning i ”vita faran”
Det är bra ljud i dennaFunderar på om jag ska lägga en beställning på denna mobilhögtalaren! Tänkte eventuellt dra på en veckas semester och då kan det vara skönt att ha en högtalare med sig!
Ska du ha med den på semestern så skulle jag säga att den är rätt otymplig. För den prislappen skulle jag istället kollat på UE Boom 2, mindre storlek och vattentät!Funderar på om jag ska lägga en beställning på denna mobilhögtalaren! Tänkte eventuellt dra på en veckas semester och då kan det vara skönt att ha en högtalare med sig!
Haha vilket kap, kostar väl runt 6-700kr annarsStämmer bra. Hittade den helt oanvänd i box på loppis för 20kr
Det är bra ljud i denna
Ska du ha med den på semestern så skulle jag säga att den är rätt otymplig. För den prislappen skulle jag istället kollat på UE Boom 2, mindre storlek och vattentät!
Vissa har det bra! Fortsatt förbud här.Nu är man i farten igen
Hahah kul! GTG TorreMeeen, jag bor också i Torrevieja!
Ny grejor, vi är allt bra pryltokiga vi karlar//Det man har läst, så sägs det att det är det!
Jag har förstått det, att den är otymplig menar jag, men jag vill åt ljudet, läste lite snabba recensioner om UE Boom 2, var lite blandade omdömen om ljudet på denna. Har du lyssnat på denna, och vad tycker du om ljudet?! Ha en gammal JBL som förmodligen skulle duga bra för ändamålet, men det är ju alltid kul med nya grejer!
Går du bara på ljudet så är Harman Kardon helt klart bättre! Har lyssnat på båda, visst kanske Boomen är lite "platt", men tycker ändå det är lite vad man kan förvänta sig av en så liten portabel enhet.Det man har läst, så sägs det att det är det!
Jag har förstått det, att den är otymplig menar jag, men jag vill åt ljudet, läste lite snabba recensioner om UE Boom 2, var lite blandade omdömen om ljudet på denna. Har du lyssnat på denna, och vad tycker du om ljudet?! Ha en gammal JBL som förmodligen skulle duga bra för ändamålet, men det är ju alltid kul med nya grejer!