Ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja
Tror den katten endast skulle nöja sig med en rainbow daytona, hon är inte mellanmjölk den kattenGe katten en egen Explorer!
Don efter personlighet liksom...
fantastiskt att hon klarade sig och att det gick förhållandevis bra!
Pride-Daytona huh...Tror den katten endast skulle nöja sig med en rainbow daytona, hon är inte mellanmjölk den katten
Haha, den är ju stentuff ju! inget jag själv skulle kunna bära upp dockPride-Daytona huh...
(OBS: Min egna åsikt)
Ja, jo naturligtvis!Tror den katten endast skulle nöja sig med en rainbow daytona, hon är inte mellanmjölk den katten
Tycker den är cool men för mycket!Haha, den är ju stentuff ju! inget jag själv skulle kunna bära upp dock
Låter bra, vet att @Urkvinnan gärna vill svepa en gratisöl som klockor badat i!
Den trycker jag inte gilla på. Det lät hårt. Puben snett över gatan är trevlig om man gillar maltdrycker.Efter snart 70 nätter i år är jag härdad
Mycket nöjd.Nöjd eller tittar uppåt/utåt?
Det där är inte en mening jag tror jag någonsin hört förut. Haha galetHaha ja jag råkade köpa en gris på semestern
Tror att det blir ungefär 50-70 kg jobbigt!Det där är inte en mening jag tror jag någonsin hört förut. Haha galet
Blir det inte lite småjobbigt när den blir stor?
Jo, har ett gammalt svagt minne från när jag var liten att någon bekant hade gris. Deras golv kunde väl mest liknas vid en träslöjdsals i mellanstadiet. Men det luktade inte träslöjd.Tror att det blir ungefär 50-70 kg jobbigt!
Dom har ett tryne/mun som kan skala folie av en Mozartboll och välta upp stenar med och känner lukt bättre än en labbe!
Godmorgon// AFFE.Godmorgon Klocksnackare!
Bytt till dagens klocka!
Till en favorit bland favoriterna!
Ser ut som att sommaren fortsätter!
Ha en bra dag Klocklovers!
Godmorgon! Men temperaturen inomhus ser ut att vara helt ok, dock för mig något för varmt.God morgon KS
Kyligt idag
Inte så bra//Svårt att sova
Godmorgon, God tur//Tidig morgon på väg mot flyget. Skönt att komma ut från kontor och mötesrum. God morgon!
Kallt? vänta bara någon månad. Då kanske du upplever denna morgon varm.Ha en bra dag//Brr kallt
Godmorgon // STROBOMAN ! Med tanke på +4 ute så får du raka dig på kvällen istället ,så du inte får frostskador om du skall ut på balkongen tidig morgon.God morgon hela KS!
Här mäter termometern in på 4 grader i dag!
Vackert, jajjemen!
Aldrig kliver jag ut på balkongen morgontrött i denna temp!
Med andra ord try until it gets right//Blandar färg och försöker få rätt kulör!
Tur att du står under tak ,varmt o gott förhoppningsvis//Kör båt i regnet...