Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tjena, är ny här och vill lära mig allt om klockor. Så därför undrar jag nu vad denna snygga Model heter? Tack på förhandSnart helg
Ser ut som min gamla klocka sålde den med det där bandet för ~3 år sedan på tradera eller blocket..På en liten tur
På solsidan av berget Billingen på besök.// Eller som många säger Svea rikets vagga....Lånar ut min klocka till fru Kata från Varnhem som dog år 1040, men som återskapats av brottstekniker i Skottland. Kata var en enormt mäktig kvinna. Bla den person som byggde Sveriges första kyrka.
För den som är historiskt intresserad kan jag rekommendera:
https://www.svtplay.se/video/186185...l:an:08-23-2018:vetenskapens-varld:pla:lp-app
Den dinkan är riktigt bra! Var så nära på att slå till men blev en smurf iställetHej kära ks vänner, ha en finfin kväll, mvh Watchie & 116519
Grattis till Smurfen, världsklass på den, och tack så mkt....Den dinkan är riktigt bra! Var så nära på att slå till men blev en smurf istället
Nice to have you back Föresten
Dinky toys ?Beundrar forna tiders byggkvalitet!
Hört mkt gott om polen, hur är det just Väder och strandmässigt? Maten och drycken och hotell har jag redan hört gott om.En Aperol Spritz på stranden i Sopot, Polen
Rolex Submariner 16610
Haha mycket mer antagligenVad gör ni när minigris blir stor gris?
Det var 28 grader och sol idag Stranden är lång och finkornig! Första gången här i Polen och jag kan verkligen tänka mig att åka tillbaka! Bra priser på mat, ca halva priset jämfört med Sverige och ca 20kr för en ölHört mkt gott om polen, hur är det just Väder och strandmässigt? Maten och drycken och hotell har jag redan hört gott om.
Nån lämnade in en kartong med Corgi-, Dinkytoys, Matchbox och det danska Teckno!Dinky toys ?
Fångade du räckorna också?Hustrun fixade torsdagsmys...
det var jag som skalade räkorna om ni undrar.
Nix, man skall håll sig till det man är bra på.I
Fångade du räckorna också?
Fortsätter med Hamilton resten av kvällen. Den klocka som absolut använts mest de senaste 3 åren, gör sig onaturligt snygg i utomhusljus. Strax kvällskäk
Den där vill jag klämma påTestar olika band till nyförvärvet.. tror lädret får sitta på ett tag det doomade glaset ger liv till klockan!