Jazzkatten
Basic
Det är ju en dag imorgon också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tjena, är ny här och vill lära mig allt om klockor. Så därför undrar jag nu vad denna snygga Model heter? Tack på förhand
God morgon AFFE !Ha en riktig bra fredag//Godmorgon Klocksnackare!
Bytt till fredagsklockan!
Guld mot guld alltså .
Gud va tråkig tid vi är i just nu!
Ha en trevlig fredag och en fakking skön helg klocklovers!
Metall smakar ju !Ja lite bismak är det allt av stål/guld
Godmorgon! En speedy gör sig alltid bra oavsett tid på dygnet. Ha en bra dag//Godmorgon ks! Ska åka till jobbet
Godmorgon Stroboman! Men solen lyser ju med sin frånvaro denna guldfredag. Dock är dagen bara i sin linda.Ha en bra dag//God morgon KS!
Inget roligt väder 11 grader och det har regnat hela natten!
Men det är ju guldfredag!
Lite fix o trix så här på morgonen. //Dags och börja jobba lite!
Blir att förlänga innerfönstret med några mm.
Tack så mycket!Tja, modellen heter Seiko 7a38-7020
Här är en tråd om dom modellerna
https://klocksnack.se/threads/seiko-7a28-7a38-med-7a-varianter-tråden.88699/page-7#post-2465574
Lite fix o trix så här på morgonen. //
Juste bild!God morgon allihopa! Dags att göra skäl för mitt namn och inleda dagen på bästa sätt .
En tackar dubbeltDet va fan inte igår! välkommen tillbaka och grym klocka!
Tackar .Juste bild!
Godmorgon ! Trevlig bild, saknar dock någon hel kaffeböna i bilden,men som sagt var en trevlig bild att vila ögonen på//God morgon allihopa! Dags att göra skäl för mitt namn och inleda dagen på bästa sätt .
Du är på väg mot " Lusseasken eller som i folkmun "Lusasken"Godmorgon KS Mot Kristinehamn över dagen!