Oron
Silver
Så då är det ju lämpligt med den här gamla godingenJajjemän, äntligen Fredag! RörmokarSeikon får ledigt ett par dagar..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så då är det ju lämpligt med den här gamla godingenJajjemän, äntligen Fredag! RörmokarSeikon får ledigt ett par dagar..
DAMN såg ut som en bit flæskestek!Kvällsmat!
Kör en GRYM tonfisksallad!
Lyxar till det med lite olivbröd...
Jajjemän, äntligen Fredag! RörmokarSeikon får ledigt ett par dagar..
Mjaaaa... Båten är en meter lång, och AMG:n i skala 1:12......Snacka om avkoppling! Beer cigge fet AMG och en yacht som skymtar i bild.
Lifes good!
gratulerar
Då var man förlovad
Grattis
Då var man förlovad
Grattis
Då var man förlovad
TackarGrattis
TackGrattis
Tackargratulerar
Då var man förlovad
Tack, yes det är vi, förutom värmen är det kanonGrattis!
Ser ut som ni är i Las Vegas?
Mjaaaa... Båten är en meter lång, och AMG:n i skala 1:12......[/QUOTE
Fast måste ödmjukt tillägga att den även finns i 1:1. Kan inte fatta att den är minMjaaaa... Båten är en meter lång, och AMG:n i skala 1:12......
Grattis!!
Då var man förlovad
Och vad vill du ? Störa mig i min slummer här i soffan.//Misse misse softar i soffan
Vilken dröm.... räknar med att det finns en GB installerad enligt säker vatten
Fast måste ödmjukt tillägga att den även finns i 1:1. Kan inte fatta att den är min