Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket trevligt att ses, hedersknyffel på dig själv du
Fullt upp!Riktigt skoj att ses
Absolut, men mycket trevligtFullt upp!
Äntligen ! //Lite kaffe på Sosta. Sympatisk skylt
Snyggt Affe. jag förutsätter att de även har beställt renovering av fönsterbåge nr två.
Fan va gött!
Som det där har vandrat från hopp till förtvivlan!
Perfekt start på helgen!
Men till vilken har du beställt gummiarmband, jag utgår ifrån att det är till Hamilton//.Vi har beställt gummiarmband till stålis
Nej till stålisMen till vilken har du beställt gummiarmband, jag utgår ifrån att det är till Hamilton//.
Ok//
Nej till stålis
Jag gissar på another war
Va fan är AW för något?
HeheJag gissar på another war
1171 är verkligen ett lyft. Grymt bra.TGIF! Skål
Ja den är väldigt trevlig!1171 är verkligen ett lyft. Grymt bra.
Får klämma nästa gång. Jag är ju en motståndare till nya länken, den suger.Ja den är väldigt trevlig!
Jag är ju en av dom som diggar nya länken också dock. Tur att jag har kvar den med
I bemärkelse "bra/dålig" så är nog nya länken bättre.Får klämma nästa gång. Jag är ju en motståndare till nya länken, den suger.