• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Tredje gången på 200+ utställningar som jag bara är besökare! :)
Känns märkligt!
54DC3769-779D-4366-9AB9-025B99B88CFA.jpeg
E794074B-C9DC-4925-BC97-8C4C6B8B899F.jpeg
6F234245-9E6E-4B37-B495-7754CFAABDC2.jpeg

Träna minigrisen på leta tryffel och sen när ni blir duktiga på det dela vinstpengarna med den snälla klocksnack broder som kom på iden :angel:
Haha vi har faktiskt pratat om det redan :D tydligen ganska lätt att få dom att hitta tryffel, kruxet är att svinnet blir jäkligt stort då grisen kommer att glufsa i sig all tryffel han kommer åt :D ska lätt testa iaf !

Haha vi har faktiskt pratat om det redan :D tydligen ganska lätt att få dom att hitta tryffel, kruxet är att svinnet blir jäkligt stort då grisen kommer att glufsa i sig all tryffel han kommer åt :D ska lätt testa iaf !

Ja jag har sett hundar jobba med detta i Italien och vilka summor de kan dra in på tryffel säsongen! Tyvärr så tål jag inte svampar så ingen tryffel för mig :(

Har bakat scones och smakar min hemgjorda marmelad med lime. (Ja, jag är duktig ibland. *klappar mig själv på axeln*) Försöker också bevara sommarkänslan med min Squale men det är svårt när det ösregnar och är 13 grader ute.
PSX_20180825_102204.jpg
Du pysslar lite på lördagen alltså. Ser väldigt trevligt och gott ut//

Tillbaka
Topp