Åka båt!
Fråga , hur många knop går det att "pressa " farkosten till med den bestyckningen som syns i bild. Men det är inte det viktigaste utan var är trivsel fart ?//Åka båt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Åka båt!
Fråga , hur många knop går det att "pressa " farkosten till med den bestyckningen som syns i bild. Men det är inte det viktigaste utan var är trivsel fart ?//Åka båt!
Ser inte bekvämt utÄr lite bakis, då man man Rolex inställd på bilhandlarhäng, det är sen gaaaaammalt!
Gratulerar även jag!
Som klockentusiast friade du väl ändå genom att ge henne denna klocka hoppas jag?
Ja det kostar att ligga på topp, eller hur? sen är det inte alltid lika kul att åka fort, det stöter o man får hålla i sig, men skall man fram fort så... //64 knop med medvind och hemlängtan! Men då går det nog 100 liter i timmen.
Felciterat?Gratulerar!!! Hoppas ni får en fin dag och ett lycklig liv!
Som sagt var , en bild mer än tusen ord. Gillar din bild +++++//
Russian blue?
Gärna har samma klockaJag har tappat bort mailet med priset, men tror runt 1500,återkommer med korrekt pris
Idag var det Kenyanska bönor rostade på grannön. De var sådär. Testa Johan&Nyströms Ethiopia Welena. De brukar smaka bra i chemex. Smakar definitivt annorlunda än vardagsbryggkaffet vilket jag tycker är kul. Man får mixtra lite med malningsgraden för att få ut maximalt m smak.Vad kör du för bönor? Jag chemexlabererar under helgerna för att försöka hitta något vettigt Gått bet än så länge!
Nä går nog som vanlig hederlig bonnkatt. Är nån sorts blandning..Russian blue?
Snygg kombo! Alltså tavlan och lädret... Storlek?Hälsar min vän Bullen välkommen till köket