Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar! Det är en DJ2, 41mmSnygg kombo! Alltså tavlan och lädret... Storlek?
Fin den där du!Klockbyte
Jodå...men när vi köpte huset, så hade förra ägaren inte staplat, och iom det så sket bi också i det!
Men nu staplat vi, för jag håller med dig att det vackert!
Du menar Erik kommer på besök! ( skådespelar Erik "Bullen" Berglund) Bullens pilsnerkorv såg dagens ljus 1953//Hälsar min vän Bullen välkommen till köket
Var i landet behövs det?Fösta kvällen skinnplajan åker på
Någon stans i Sverige närmare bestämt B..............!, kanske//Tar en titt på "regeringsplanet". Betydligt mindre kaxigt än Air Force One.
Ser inte helt fel ut att ta ett svalkande dopp i denna miljön efter bastubadet//Nu bastar vi!
Östergötland, det drar på slättaVar i landet behövs det?
Stiligt
Marmeladen gjorde jag faktiskt för några veckor sen men har inte blivit klar att testa den. Baka är alltid trevligt, även om jag inte riktig vet om scones räknas som bakning...Du pysslar lite på lördagen alltså. Ser väldigt trevligt och gott ut//
Vad gör du och din klocka?
Staplat är vackert...utomhus som inomhus